Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Jan 11, 2006 | 9:28 PM EST
File Info
Loop
1.8 MB
46 sec
Score
3.01 / 5.00

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 3.01 / 5 stars
Plays & Downloads:
461 Plays | 211 Downloads
Share Links:
Genres:
Hip Hop, Rap, R&B - Hip Hop - Modern
Tags:
None

Author Comments

I don't mean nothing by the quote.. youll see when im done

Reviews


Skyline97214Skyline97214

Rated 5 / 5 stars

finish it

you gotta finish it.
what did you use to create this?


Fury responds:

i used some things that cajete gave me
and i used FL6

~1~


Big1-9-7Big1-9-7

Rated 5 / 5 stars

Gawd damn

u'z a king aight... but dat otha guy waz rite... there has 2 b sum better percussion sounds u cud use fo sumtin so heavy... but even as it iz now... dat'z shit iz burnin big tyme... keep it up n comin... i gon' b waitin fo tha full version o' this

P'z

1-9-7 FunkTown


Fury responds:

yeah im looking for a new snare..

~1~


illumatiksillumatiks

Rated 4 / 5 stars

nice lil string melody

you gotta do better on picking tha right percussion sound...there is deffinatly a more perfect snare yu could use for this beat.
I unno if yu EQ but yu should...and i aint talkin like i dont kno nuttin, i got mad songs too.

I like tha intro, it went well wit tha beat, i kno it aint done yet but add some more instruments.

nice beat
~1~


Fury responds:

i couldnt find a snare i liked. but im still looking
thanks for the input
~1~


wallawalla1wallawalla1

Rated 5 / 5 stars

SWEET STUFF

Cant wait till you finish it, its gonna be tight


Fury responds:

gonna be?
nigga this already is!
lol
~1~