Be a Supporter!

Enchantin' Acoustics

Download this song! Lights Expand Collapse

Credits & Info

Uploaded
Mar 9, 2011 | 7:43 AM EST
File Info
Song
7.5 MB
5 min 27 sec
Score
4.33 / 5.00

Related Content

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 4.33 / 5 stars
Plays & Downloads:
619 Plays | 51 Downloads
Share Links:
Genres:
Electronic - Techno
Tags:
None

Author Comments

I've been inspired again by Daft Punk, mainly their song Voyager. I wanted to make somethin' nice with good bass, acoustics, piano, drama, etc. It has a combo of many things lets just say. It was also hard to make cuz while i was workin; on it, it crashed on me and deleted half of the song so i definetly hope u lyk this song. Took me 2 days to make this, also you might wanna put headphones on because you'll be able to listen to the bass way better, but I'm just sayin' that as a BIG suggestion so there won;t be no complaints in reviews or anythin' like that. Pleez Pleeze Pleez rate, review, and or download.

Reviews


meintomeinto

Rated 4 / 5 stars

good... but long loops

I think its a bit long loop you have from 0:30 to 1:28 and then it starts again around 2:00, and again another time. But maybe it is just me.
but I liked those small intervals where you change the melody like in 02:42.

And its too soft too dance too (and yeah I know it is not for dancing).

its good but not epic.


Stavier responds:

lolz yeah, i see watcha mean. I woold've shortened it, but idk i wasn't feelin' it too be any shorter. & Yeah, it wuz probably the note i changed for the whole song that made it sound soft.


RaymannrhRaymannrh

Rated 4 / 5 stars

yes

I'm lovin the bass, sounds very groovy to me.


Stavier responds:

thanx man, i wuz feelin' the bass was one of the most important assets cuz in Voyager the bass and guitar were pretty good. Anyways, any reason for an 8?? nah, i dont need a reason, 8 is good enough for me.