Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Jan 1, 2011 | 12:02 AM EST
File Info
Song
4.2 MB
3 min 2 sec
Score
4.45 / 5.00

Related Content

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 4.45 / 5 stars
Plays & Downloads:
2,548 Plays | 166 Downloads
Share Links:
Genres:
Electronic - Dubstep
Tags:
None

Author Comments

Blah! 2011 yo, Some Weird Dubstep for yall.

Reviews


JadovranJadovran

Rated 5 / 5 stars

Very Nice!



PhysicsCatPhysicsCat

Rated 4.5 / 5 stars

Totally off-beat

I'm not quite sure what's up with the song, but it seems off-beat. I still really like the song. I guess what I mean to say is, well, it's a bloody awesome song, in a... "wanna rip my face off" kinda way. But the sheer insanity of it all added to the whole experience.


People find this review helpful!

alertGalertG

Rated 4.5 / 5 stars

Dubstep

Cheers for the listen xD


People find this review helpful!
djhoohaa responds:

haha xD


SensoriNeuralSensoriNeural

Rated 5 / 5 stars

Hell yes.

This song kicks ass, and I must say it's aptly named.

The sounds used are unique, and the beat is damn mean.
I can definitely hear this blasting in a club.

Perhaps the highs could be boosted a little for a more harsh sound? Just as a thought.

Overall, YUM.


djhoohaa responds:

Cheers for the listen xD


RaptorsendRaptorsend

Rated 5 / 5 stars

Cool.

You shall soon see this in a flash.


People find this review helpful!
djhoohaa responds:

Cheers for the listen xD