Be a Supporter!

Drumma Boy Meets Lex Luger

Download this song! Lights Expand Collapse

Credits & Info

Uploaded
Dec 6, 2010 | 8:00 PM EST
File Info
Song
5.6 MB
4 min 5 sec
Score
4.26 / 5.00

Related Content

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 4.26 / 5 stars
Plays & Downloads:
2,241 Plays | 114 Downloads
Share Links:
Genres:
Hip Hop, Rap, R&B - Hip Hop - Modern
Tags:
None

Author Comments

Soundz of 2 of my fav producers hope u like

Reviews


hellbound182hellbound182

Rated 5 / 5 stars

Respect

hey man u wrote a review a while back man i shoulda hit u up sooner but sometimes i miss shit i supposed to do anyhow am here now am loving the beats man u have a nice style i like this one in particular

the Hi Hats are superb
and i like the stomp ads alot of weight to the beat
kicks came out crisp i can really hear the lil diferences...
and lord knows the brass in the beat aint nothing to play wid..
and do i hear synths in the back or strings maybe?
sick beat overall very diserving of its score wich i give a 5 out of 5 nice work man

i wanna do something on this if anything should hit me up lemme know what the concept on the beat was maybe i can try sing a hook who knows


People find this review helpful!
Stone-Killa responds:

coo just get at me on yahoo msger...crapshoota1989 r on aim Thastonekilla


O-Prime125O-Prime125

Rated 4.5 / 5 stars

Nice

Its actially quite good man, however there is a lil too much repetition in this, you need to spice things up if you know what i mean, a generous 9 from me man!

Keep it up!


People find this review helpful!
Stone-Killa responds:

Thx lol n it wnt b wen it get some lyrics on it


RezzyTipRezzyTip

Rated 5 / 5 stars

yeah

this track is hot


Stone-Killa responds:

thx i got alot mo where dis came frm


696-dregon-696696-dregon-696

Rated 5 / 5 stars

POW POW POW POW POW

writin a verse tothis its wayyy to hard not to
lol


Stone-Killa responds:

coo lol id like 2 hear it if u can spit


QSikQSik

Rated 5 / 5 stars

Hard In Da Paint

Personally I don't like these types of new-generation beats 'cause they all sound to bubblegum techno to me, I'm a Dr. Dre fan.. before Lil' Wayne got real popular.. but you have a future in the game if you can keep making beats with these types of instruments.

Wacka Flocka Flame - Hard In Da Paint.. I don't know the other one, but this sounds almost exactly like that.


Stone-Killa responds:

Thx $ listenin....if u like dis check some of other songz i submitted and some i am still goin put on here