Be a Supporter!

*Power Overflow* [ZeRo BaSs]

Download this song! Lights Expand Collapse

Credits & Info

File Info
964.8 KB
2 min 3 sec
4.26 / 5.00

Related Content

Heard in 1 Entry!

View all submissions featuring this audio file.

You might also enjoy:

Licensing Terms

You may not use this work for commercial purposes without making specific arrangements with the artist UNLESS your work is a web-based game or animation, in which case you may use this freely.

Rated 4.26 / 5 stars
Plays & Downloads:
5,005 Plays | 1,232 Downloads
Share Links:
Electronic - Dance

Author Comments

A little Demo for fans(suck-ass quality and just 2.02min)..this song will be on my 1st cd



Rated 5 / 5 stars


yoo man this is some real dance music.. i mean real...and u keep this up your gonna be real should make some videos on youtube or you could make a dance site got my vote :D

People find this review helpful!


Rated 5 / 5 stars


Yep, yer my idol. This stuff is like (like like like like...) the best techno on NG! Keep this up and you'll be an artist for some cool movie/cartoon/radio station/... anyways, where do you get these good sound effects? Are they for FL Studio? Where do u get 'em? Well, keep this up, I'll be voting (fairly) for ya. Blah blah blah. ~Kromeclutch


Rated 5 / 5 stars

well, well, its been too long :D

Yo, man! whats up? ur kinda back i see... still makin good music as always! Man i would really love to hear thte full version of this song and all the songs u have made since u have been gone!
Why did u have to go?! i cry everyday about u leaving T_T. lol yeah man i'll give u my AOL screen name now so maybe u can send me some shit man!! would be freakin awesome! glad u are "kinda" back! its better than not being back!
of course this song gets.....


"Your #1 fan"
(screen name is AeonMasterX)
talkin to ya would be good!

People find this review helpful!


Rated 5 / 5 stars


I gotta get that CD.....

Whens it come out and how do I get it?

People find this review helpful!
ZeRo-BaSs responds:

thx arby ^^
i gotta make a lot of work on some tracks...i dunno when i will finish it..if u wanna have an high quality version of one of these demos i can send it to you.. =D


Rated 5 / 5 stars

ZeRo_BaSs!!!!! =D

You know im so glad that you're still here on newgrounds ^^
You know this sounded pretty cool! Loved the drums especially at the end! too bad it cuts off suddenly and low quality =/ .. But it sounds very kool~!
This gives me a sort of videogamefeeling somehow =D

Keep it up Zer0~
You got my 5!


People find this review helpful!