Be a Supporter!

Let's Do This ft. Monk & Icon

Download this song! Lights Expand Collapse

Credits & Info

Uploaded
Jun 22, 2010 | 11:51 AM EDT
File Info
Song
4.1 MB
4 min 30 sec
Score
3.88 / 5.00

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 3.88 / 5 stars
Plays & Downloads:
651 Plays | 49 Downloads
Share Links:
Genres:
Hip Hop, Rap, R&B - Hip Hop - Modern
Tags:
None

Author Comments

heck yeah.
Produced by Cajete and Joey Keys

Reviews


THEICONICICONTHEICONICICON

Rated 4 / 5 stars

nice

the finished product was preety decent
@p-balla LOL i know right i had to show my nerd side sorry man :(
anyway nice and i hope your ep is a success dude
Holla Man!!!!!!!!!!!


Jirohbomb responds:

Fo Sho man. Keep it fresh ma dude.


P-BallaP-Balla

Rated 3.5 / 5 stars

Yeah man..

This ain't bad for a mainstream type song. I thought you were underground though... All that aside, I think this track is alright. The idea is pretty cool. But to be honest, I thought it was pretty bootleg, no offense... it was sorta hard to take seriously, especially in the hook. This type of track suits Icon's style although it wasn't an exceptional verse. Trying to make a Harry Potter referenced simile sound hard just doesn't work. Monk doesn't really fit in this track in my opinion, its not his style and you can hear it in the recording. He's much sicker on other songs.

Keep doing your thing though man, you're progressing and getting better.

- P.


Jirohbomb responds:

I am underground, but I like experimenting. As for the hook... yeah I am not the best singer so yeah... Originally Icon and Monk weren't gonna be on the track, but Monk asked to be on it, then Icon asked to be on it. Thanks for the review man.


HeIsAliveHeIsAlive

Rated 4.5 / 5 stars

Iconic made this IMO

Nasty verse bro, keep the good shit up.


Jirohbomb responds:

Thanks man. I honestly think that Icon killed his verse. Keep up.


FenixB-doggFenixB-dogg

Rated 4.5 / 5 stars

i love the music

I'm not gonna lie, the rapping is okay, but not great, it did however get better towards the end of the song. and the vocals for the chorous was average at best, but i LOVED the music. the main riff was very catchy and persuaded me to listen to the whole song. good job


Jirohbomb responds:

Thanks. The review means alot.