Be a Supporter!

(WF1) Jason Tribute joke song

Download this song! Lights Expand Collapse

Credits & Info

Uploaded
May 5, 2010 | 5:11 AM EDT
File Info
Song
2.8 MB
1 min 33 sec
Score
4.38 / 5.00

Related Content

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 4.38 / 5 stars
Plays & Downloads:
2,419 Plays | 694 Downloads
Share Links:
Genres:
Electronic - Video Game
Tags:
None

Author Comments

Note: i doubt this will be up long. Just long enough for some of ya'll to get a laugh out of it.

Ok, first off this is just a joke to Jason from KTRecords who's been a good collab buddy of mine.

F-777 actually talked me into posting this for ya'll to hear thinking the people here would get a laugh outta it. So here we go.

F-777 (Jesse valintine), Jason, and I were in MSN bull shitting pretty much and well jason dissapeared so i thought i'd break into music randomly. Yup the songs from Megaman with my horrible, horrible vocals =).

Lyrics:

Jason!!!

This song....was used in mega man!
So i thought i'd sing it to you
I can't help it Mr Jason
You should be on MSN!
You should be talking to Jesse and I!
But instead your being a queer and playing on your fucking ps3.
I should beat you up with my beating stick
Oh no mr Jason!
Don't leave me tonight i'll miss you now.
I'm singing to this song.
i'm making shit up!
So Mr Jason why don't you come back on to fucking Msn
before i go fucking nuts and start singing again.

(High pitch voice)
Oh jason i have a high pitched voice
i don't know what i'm gonna do neeext
omg i can't beleive i fucking hit that fucking note
so jason

(normal voice)
I will sing to you
my balls are blue
what can you do...

jason don't leave meeeee
god damn....

Yeah i hope you enjoyed this lil happy fun moment in our lives!
Hope you got a laugh outta it lol

Wyldfyre1

Reviews


Druids-WarcryDruids-Warcry

Rated 5 / 5 stars

awww

I remember how you use to sing to me. why did you change!


People find this review helpful!
wyldfyre1 responds:

yah, you don't talk to me no more douche hehehe


JasonHoreckyJasonHorecky

Rated 5 / 5 stars

Hahaha

I was laughing the whole time xD
Can you....add me on msn? so i can talk with you and Jesse? then...just leave? and then you can make "Jason Tribute Joke Song Version 2" hahahah
"omg i can't beleive i fucking hit that fucking note" <-- Best part of the song. hahahaha this is so great. 5/5 10/10
~Jason


People find this review helpful!
wyldfyre1 responds:

hahah I'm always open to be added on msn lol. Glad ya liked it =)


thornglitterthornglitter

Rated 5 / 5 stars

I have no idea why i gave that a 5...

by all acounts it should've been horrible, but it's like to hose kind of movies that are so bad that they're good, and it was funny and random, so those two things trump bad...to a point.


People find this review helpful!
wyldfyre1 responds:

Yeah, it was by no means ment to be a serious song. Was just singing to get jason to talk to us on MSN. Let this be a lesson to people on my MSN lists.....If we are talking and you suddenly dissapear i will SING TO YOU!


LazulLazul

Rated 5 / 5 stars

Wow...

"Jason, and I were in MSN bull shitting pretty much and well jason dissapeared..."

^ Yeah, he does that a lot. He's a scrub. You just made his ego bigger by posting this song about him tho. :P hahaha


People find this review helpful!
wyldfyre1 responds:

Meh Thats what he gets LOL


ingmar600ingmar600

Rated 5 / 5 stars

wow

so funny song XD

10/10 5/5

InX


People find this review helpful!
wyldfyre1 responds:

haha yeah, i thought i'd get his attention if i sang out of no where.