Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Apr 25, 2010 | 4:19 PM EDT
File Info
Song
4.1 MB
2 min 59 sec
Score
4.19 / 5.00

Related Content

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 4.19 / 5 stars
Plays & Downloads:
2,329 Plays | 226 Downloads
Share Links:
Genres:
Hip Hop, Rap, R&B - Hip Hop - Modern
Tags:
None

Author Comments

I haven't uploaded anything in awhile, so here's one of my newer beats. Sorry about the vocal tag. Ratings and reviews appreciated. Thanks!

Follow me on:
Youtube: https://www.youtube.com/teddygrambeatz
Soundcloud: http://www.soundcloud.com/teddygram

Reviews


SinatraJLSinatraJL

Rated 5 / 5 stars

They keep getting

Better and better. This type of feel is what we need in the game. Creativity at its best!


teddygram responds:

thanks man


DJDureagonDJDureagon

Rated 5 / 5 stars

sounds great

very nice. kinda bluesy kinda old westerny. if any of that makes any sense.


teddygram responds:

thanks man


favre4wade3favre4wade3

Rated 5 / 5 stars

slick

nice job as always


teddygram responds:

thanks homie


Broken-NeedleBroken-Needle

Rated 5 / 5 stars

4.89 / 5.00 (+ 0.066)

better b sorry=P lemme record u a tag or sum shit=P fuck robot voices=( other than that this is the perfect sex music n by that i mean shit fucking rocks=D


teddygram responds:

lol thanks man i just threw that in at the last second


DjDemaDjDema

Rated 5 / 5 stars

Sicknasty

Beat is extremely DOPE! Loved the guitar dude. I'm assuming you recorded yourself playing? But I love it, sounds really dirty and deep. I'm glad you apologized for that tag though cuz it made me go EW!! lol but this is awesome love every bit of it. I wanna rap...

Time flies rewind
Clock ticks back
Blast from the past
Was a kid never relaxed
Hope jumps from day to day
Be what I say
Dreams of "bling"
Mystery Machines
Remember me
Have my own crew spin like a chosen few
Two turn tables and microphone
Lights above crowds here to love
I'm the next number one
In the end it's all about havin' fun.

Haha sorry :P Good stuff! Love it :D 10/10 - 5/5

*Check out my music please!*


People find this review helpful!
teddygram responds:

thanks man, i'm not a big fan of tags, but my friend from a rap group suggested i start tagging so my beats don't get mis-credited.