Be a Supporter!

Let's Crash Sumer 2010

Download this song! Lights Expand Collapse

Credits & Info

Uploaded
Mar 31, 2010 | 8:25 AM EDT
File Info
Song
7.1 MB
5 min 13 sec
Score
4.48 / 5.00

Related Content

Heard in 1 Entry!


View all submissions featuring this audio file.

Licensing Terms

You are free to copy, distribute and transmit this work under the following conditions:

Attribution:
You must give credit to the artist.
Noncommercial:
You may not use this work for commercial purposes.

*You may not use this work without making specific arrangements with the artist UNLESS your work is a web-based game or animation, in which case you may use this freely.

Score:
Rated 4.48 / 5 stars
Plays & Downloads:
4,637 Plays | 537 Downloads
Share Links:
Genres:
Electronic - Dance
Tags:
None

Author Comments

It's almost summer

The time when everything that has gone wrong gets erased. The time when the sun brings a smile to your face. The time when all your damn exams finish, the time when school is closed, the time when we can stay out all night sleep all day and PARTY HARD!!!

[Warning: This song does have a rather epic, but long build up]

Enjoy!!! :D

[EDIT]

Top 30 WOO Thanks guys (:

Reviews


AxelstationAxelstation

Rated 5 / 5 stars

Epic

I'd say you've captured the very essence of summer in this song, it works so well, great work! :D



11rnolson11rnolson

Rated 5 / 5 stars

This is Awesome!

Symphonmax, you have out done yourself. Literally.



RoboRisuRoboRisu

Rated 4.5 / 5 stars

Still missing something....

(( I know I have absolutely no right to criticise anything this awesome. I don't wanna come across as a douche or anything. But I'll express my honest opinion anyhow. Why? Because I'm stupd enough to wanna risk humiliating myself on the internet. ))

Epic buildup is epic, but disappointing. It led me across the bridge to nowhere. I had expected it to go right into the beat after about 1:08. Also, personally I woulda done something different for the melody.
As for the rest of it however, I like how you used the filters to give it a unique sounding effect. It's a tantilising song that seems only half-finished. I really wish there coulda been more.

(( ...Yeah yeah, I know right, "look whose talking".... <<;;, ))


syphonmax responds:

Opinions, all opinions count! (:

I respect your views dude and I take almost all opinions into consideration unless they are completely invalid, yours, however is completely valid

And having listened to this again I can see where you're coming from, but I'm planning on making a remix for next years summer ;)


mathewss09mathewss09

Rated 5 / 5 stars

This Is The Song!

This is the song Im choosing to make my program.
Im working on a project to create a sort of PSP MEDIA CENTER program.
its gonna have all sorts of music, videos, demos, etc. that can be played on the psp.
If you would like to get updates on this just email me at mathewss09@ymail.com
Im just now starting on it, and im going to create a website for it soon.
please be patient.

anyways, about the song... I LOVE IT! great intro, middle, and end. all around great song!

GOOD JOB 10stars!



TratiroTratiro

Rated 5 / 5 stars

Great!!

Normally some build ups are crap but this is the best one I've heard so far.
Everything else fits.
Good work here.
Downloaded.
5/5
10/10

Tratiro