Be a Supporter!

Sonic 3 - Ice Cap, Act 2

Download this song! Lights Expand Collapse

Credits & Info

Date
02/12/2010
File Info
Song
4.3 MB
4 min 39 sec
Score
4.42 / 5.00

Related Content

Licensing Terms

Attribution:
You must give credit to the artist.
Noncommercial:
You may not use this work for commercial purposes unless you make specific arrangements with the artist.
Share Alike:
If you alter, transform, or build upon this image, you may distribute the resulting creation only under a license identical to this one.
Score:
Rated 4.42 / 5 stars
Plays & Downloads:
4,633 Plays | 1,368 Downloads
Share Links:
Genres:
Electronic - Video Game
Tags:
None

Author Comments

OK I know, I said I was gonna try to do more non-Sonic songs. But there's an explanation.

This is simply supposed to be a side project. As I go into my fifth year on Newgrounds, I thought it would be cool to see how much different I can make the song, with all the things I learned over the past four years.

You can hear my first one at http://www.newgrounds.com /audio/listen/50191 to compare

I myself have changed a lot within this timeframe, new life, new friends, new styles, new shit, new everything. So I figured, why not?

But I thought it was cool enough to post here on Newgrounds. (Yeah, posting on Newgrounds is cool LOL)

So, here is Sonic 3 - Ice Cap Act 2 aka The Rebirth. I dunno, I just wanted to say something clever lol. Vote, review, download, the works.

Reviews


arundaarunda

Rated 5 / 5 stars April 14, 2012

this. is. master.
I like! :D



BollthornBollthorn

Rated 5 / 5 stars March 3, 2012

I've heard a lot of remixes of this song over the years... and I have to say yours is my absolute favourite. My (rather spectacular if I do say so myself :P) hat is off to you, sir! Keep up the fantastic work!



owenviau1owenviau1

Rated 5 / 5 stars December 29, 2011

*!*_A_W_E_S_O_M_E_*!*

awesome music keep it up :)
btw i think its more sounds like act 1 but i'm not sure :?



DrunkMonkey77DrunkMonkey77

Rated 5 / 5 stars May 11, 2011

good!

pretty good for a fisrt remix!!!


PaulStetich responds:

Um, I think you misread it hahaha. This is a remix of my first remix. This would actually be #71 for me


pro1137pro1137

Rated 5 / 5 stars April 12, 2011

That one instrument...

I just love it dude. Makes ur songs so AWESOME!


People find this review helpful!
PaulStetich responds:

Pretty sure I know which instrument you're talking about and I must say it was the most awesome instrument I've made. I use it a lot