Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Dec 24, 2009 | 2:25 PM EST
File Info
Song
2.8 MB
2 min 1 sec
Score
4.10 / 5.00

Related Content

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 4.10 / 5 stars
Plays & Downloads:
892 Plays | 89 Downloads
Share Links:
Genres:
Metal, Rock - Pop
Tags:
None

Author Comments

lol anime =)

i put alot of work into this one.

Reviews


RemixF2DRemixF2D

Rated 5 / 5 stars

Wwowow

Great hit fam. Luv the Uplifiting feelin. Kinda makes a sad day good. =)
a kind of "Dont worry, Things will work out" song. =) Luv it fam.
Keep makin em.

"Real Music Is Forever"
~Rymix


K-Dm responds:

thx again

K-Dm


GAT-X3000GAT-X3000

Rated 4 / 5 stars

I like your cheezy songs!

That's a catchy song you got there. Man it's good too hear more new tracks from you. It's funny because this song has more of the cheezy feeling your songs from this summer had, rather than the usual dark/epicness. Yeah that's funny, it has the EXACT feeling the songs you and Zajed made last summer. What happened? We're you guys in some kind of "in search for love" period? Maybe torwards one another? Holy sh*t...
For the instruments, the piano is wild, the beat is a beast, and the entire thing is really cool. May I ask which anime this is from? The violins personally made me think of Gundam Wing, but Gundam is usualy very far from cheezy, so it must be something else... Anyways, for me, when K-Dm and Zajed make cheezy songs, I must admit that they are always VERY catchy, and very fun to listen. You probably make the site's cheeziest songs lol...
So I see you have a lot of free time, since you managed to release 3 songs these last few days, so keep it up, it's always a pleasure to listen to your cheezy creations!

GX3


K-Dm responds:

haha this is actually my original composition so you wont hear it in any existing animes... but the style was inspired by songs from various anime. id say the clannad soundtrack probably had the most influence on this one.

as for the sudden releases, im just trying to release alot now while i have time to make up for the 6 months i didnt do anything haha.

neways, glad u like my cheesy songs. i enjoy making them. thx for the review.

K-Dm