Be a Supporter!

Sonic Spinball - Toxic Rave

Download this song! Lights Expand Collapse

Credits & Info

Date
11/15/2009
File Info
Song
3.8 MB
4 min 11 sec
Score
4.42 / 5.00

Related Content

Heard in 1 Entry!


View all submissions featuring this audio file.

Licensing Terms

Attribution:
You must give credit to the artist.
Noncommercial:
You may not use this work for commercial purposes unless you make specific arrangements with the artist.
Share Alike:
If you alter, transform, or build upon this image, you may distribute the resulting creation only under a license identical to this one.
Score:
Rated 4.42 / 5 stars
Plays & Downloads:
27,545 Plays | 3,288 Downloads
Share Links:
Genres:
Electronic - Video Game
Tags:
None

Author Comments

Well it's been a long two months. I'm glad I finally have another chance to post something new.

This was a hard one. They always get harder though lol. This took a lot of time and effort so I hope you guys really like it.

On a side note, this might be the last video game remix I write for a while, I figured it's time I do my own original stuff show people that I can really create as well as just remix. Granted, I'll come back to writing video game remixes but for a while I'd like to see what I can do on my own, know what I mean?

THIS IS MY 69TH SONG!!!! Ok, go ahead and get your laughs out now. Jeez, immaturity. LOL jk.

Well, hope you like, feel free to comment, vote, download, whatever.

Reviews


TylerX911TylerX911

Rated 5 / 5 stars

I died...

BECAUSE OF ASOMENESS!!!!!!!!!!!!!!!((THIS WAS((YOU WANT ME TO STOP CAP LOCKS?, OK.))about half way through the song)


People find this review helpful!
PaulStetich responds:

YOU DONT HAVE TO STOP THE CAPS!!! IT ATTRACTS THE NEWGROUNDS BROWSERS LOOKING FOR MORE INFO!!!! LMAO

But hey, thanks for the reveiw, and I'm glad you liked it. Now, go on and get yourself revived. lol


BXXNBXXN

Rated 5 / 5 stars

Awe (tap) some!!!

I canĀ“t stop (tap) my feet tapping!! (tap) I loved that amazing (tap) game, I remember I (tap) played that game a lot, (tap) and now I wanna (tap) play again! But I (tap) don't have my SEGA...

So this is an amazing song, amigo.


People find this review helpful!
PaulStetich responds:

Thanks for the (burp) review (burp). Something must be (burp) going on cause (burp) you can't stop tapping (burp) and I can't stop bur(burp)ping. Maybe it's (burp) the beer I just chugged.

LMAO but thanks man. There's always ways to play the classics, you just gotta look around


Yoshiking2Yoshiking2

Rated 5 / 5 stars

I never played this game.....

but i damn sure loved this song from the vg ost and you remixing it does it justice. I like it. GET DOWN


People find this review helpful!
PaulStetich responds:

You haven't played the game? Where are you from, Mars? LMAO jk Thanks for the review, glad you liked


Sonicstar3000Sonicstar3000

Rated 5 / 5 stars

Ha ha! Awsome!

I agree with the guy below me! This is the most amazing sonic spinball remix i have ever heard!


People find this review helpful!
PaulStetich responds:

Thanks you so much! Means a lot


AndyMan123-1997AndyMan123-1997

Rated 5 / 5 stars

Ho. Ly. Crap.

Every note screams "WIN!!!" Nice job, even though it's just a little over-remixed. Fortunately, that's what makes it awesome.


People find this review helpful!
PaulStetich responds:

Hahahaha. Thanks a lot. Something overremixed that makes it awesome . . . what a cliche! LOL