Be a Supporter!

Let'z Ride *09 Exclusive*

Download this song! Lights Expand Collapse

Credits & Info

Uploaded
Nov 12, 2009 | 8:57 PM EST
File Info
Song
7.8 MB
4 min 16 sec
Score
3.86 / 5.00

Related Content

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 3.86 / 5 stars
Plays & Downloads:
641 Plays | 64 Downloads
Share Links:
Genres:
Hip Hop, Rap, R&B - Hip Hop - Modern
Tags:
None

Author Comments

Well, Im Getting Tired Of This Site. No One Good On Here Anymore, I Still See My Man Greeksta Doin His Thang. All I Got To Say Is Ppl Of NG....You Are Extremely Lucky Us KINGS Post Our Bangers On Here For Free Dl's....lol But Foreal SomeOne PLEASE STEP UP TO OUR LEVELS!!!!
Get Some Battles Goin Or Something, Give Me A Challange!! :P

Let Me Kno Whatchu Think

~1~

Reviews


KoldKaneKoldKane

Rated 5 / 5 stars

Late on the review.....

But this shit is bangin....good work here once again.



JK-595JK-595

Rated 4.5 / 5 stars

& again...

Another beautiful beat haha


Bleek989 responds:

Yea I Try Bro lol
Thanks For The Review Tho.


WyteNoizWyteNoiz

Rated 5 / 5 stars

You a bitch ass n***a

This da worst shit ive ever heard in my motha fucka shitty ass life, lol. damn im fucked up, i just got done smokin and drinkin so im fucked up lol. damn you fuckin still doin yo thing man, like damn n***a. get famous already n***a damn, you bullshittin around and shit fool, come on and fuckin be a balla and fuckin start sellin for real and i aint talkin bout bud n***a, start sellin these moth a fuckin beats n***a like you need to. lol, damn, n***a you need to do this damn thang nowm sayin, shit.


Bleek989 responds:

Lol Yea I Wish I Could Be Sellin' These Bitches. But Aint NoBody Tryna Buy My Shit...=[ Lol So You Back In TX Now Or What>?


Broken-NeedleBroken-Needle

Rated 5 / 5 stars

3.96 / 5.00 (+ 0.29)

lol ma dude check delinquent, skull-beatz, sirhc7000, Srock, Brotha gaget, ExternallII, atomic noodle, yun veroz, KidCrisis, JoeyKeys and many others. lol there's plenty of talent here ma dude, just gotta look well enough



LyRikLyNkLyNdLyRikLyNkLyNd

Rated 5 / 5 stars

pompous arrogant cocky son of a........

I must say that the cocky attitude is not ill credited. phenomenal work here, I'd love to see you battle beats with sum of these other kats on NG. It would be a mighty fierce knock down drag out competition. If this does end up happenin then plzz PM me, or if you drop another beat with this magnitude. stay up.


Bleek989 responds:

Haha "arrogant Cocky Son Of A Bitch" lol That Cracked Me Up Bro. Shit Im Not Cocky, Just Bored Of This Site. And All The Haterz On It. Least You Still Gave Me A 10 lol. But Yea Hoping Some Ppl Will Wanna Battle =]
Thanks For The Review Bro