Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Oct 7, 2009 | 10:14 PM EDT
File Info
Song
3.1 MB
2 min 51 sec
Score
3.82 / 5.00

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 3.82 / 5 stars
Plays & Downloads:
537 Plays | 35 Downloads
Share Links:
Genres:
Hip Hop, Rap, R&B - Hip Hop - Modern
Tags:
None

Author Comments

A song off my NEW mixtape called "The Friendly Ghost"

Lyrics:

(Speaking)
Yeeaaah... Haha, I'm Back!
Friendly Ghost! Volume One!..
Hahaha... I see the World Differently, Time to Expose it.
Yea

Verse 1: (Rapping)
These n***as is Actors, Wantin' to be they favorite Rappers
Like O.J., Gucci, N***a this aint a Movie.
These Whack n***az wont move me,
They like, Damn Who he!?
...The Friendly Ghost N***a,
Never Bragg or Boast n***a,
These n***as say they spittin' but then they always choke n***a,
Your a Joke N***a, Spittin Flame like a Toaster
And your just toast n***a,
no n***a will ever compare to,
& I can't hear you...
& Get it twisted like Lickerish
& imma have to show the whole world
that your sweeter than a Pixie Stick,
Gimme This, Gimme That, Alot n***as sayin they rap,
but 99% of them n***az is really whack(they suck)
They play they tracks and then i smack em' wita Bat
Like What The Fuck Is that!
Don't tell me that you rap, unless you really Vicious...
My n***a im on a Mission, Alot of n***az Talk
But They Dont Wanna Listen...

Hook:
It's a Shame, n***as in the rap game only for the money and the fame,
Yea It's a Shame, n***as in the rap game only for the money and the fame,
Yall Jus CARBON COPIES
It's a Shame, n***as in the rap game only for the money and the fame,
Yea It's a Shame, n***as in the rap game only for the money and the fame,
Yall Jus CARBON COPIES

Verse 2:
To All you Copy Cats!
You can suck my Dick my n***a Copy that!
You think you Rockin' with that slopp hat?
...& hear you Talkin' Bout your "Swagg"
Parenthesis around that, cuz its a made up word,
N***as say they flippin' Birds, but everyday they on myspace.
Talkin' Bout your "Thuggin", these N***az Buggin'
Compared to me Your Nothin', That Fake stuntin'
Spend your Whole Life Frontin', But imma keep it real
Stay Expressin' how I Feel,
Cuz I Don't need a Deal, To show You n***az that im ILL,
So How Does it Feel? To be in the Presence of a Ghost,
Inhale the Smoke, But Bitch N***a Dont Choke!!

(Singing):
Casper the Friendly Ghost,
The Friendly Ghoooost,
The Dopest Ghost in Tooown,
The Bitches Love ME,
Becuz Im Fuckin' Casper,
The Dopest Ghost Arooouund...
Fuckit, Hahaha

Hook:
It's a Shame, n***as in the rap game only for the money and the fame,
Yea It's a Shame, n***as in the rap game only for the money and the fame,
Yall Jus CARBON COPIES
It's a Shame, n***as in the rap game only for the money and the fame,
Yea It's a Shame, n***as in the rap game only for the money and the fame,
Yall Jus CARBON COPIES

FIN..

Reviews


BAFBAF

Rated 5 / 5 stars

Real shit

Gotta give love to this man, I did a track on this same beat, called "go out laughing" if you wanna check it out, anyways though I like this shit a lot, can't say Im really feeling the singing though but I see what you were trying to do with the contrast, good lyrics, crisp flow, damn nice hook...Fuck these low ratings a lot of haters on this site, this shit is tight.


People find this review helpful!
JK-595 responds:

The singin part supposed to be funny, but thanx i really appreciate...


MasterPuppeteerMasterPuppeteer

Rated 5 / 5 stars

Nice...

I'm not one who listens to much rap at all but by reading the verses and stuff this was real good. If I listen to rap at all, it's old school, and it's true all these rap-artists out there do all this crap for money and not for the music.

Thought the singing part was hilarious.


People find this review helpful!
JK-595 responds:

Haha, yea that part was supposed to be funny, lmao thanx man