Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Oct 6, 2009 | 4:52 PM EDT
File Info
Song
5.9 MB
2 min 35 sec
Score
4.21 / 5.00

Related Content

You might also enjoy:

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 4.21 / 5 stars
Plays & Downloads:
2,036 Plays | 83 Downloads
Share Links:
Genres:
Hip Hop, Rap, R&B - Hip Hop - Modern
Tags:
None

Author Comments

Trying to go back to the old day when i was just thinkin evil and all that death shit for a theme in every song, goin for a more harder feel. So enjoy this is a more better track for me.

Reviews


SpartanDefender12SpartanDefender12

Rated 5 / 5 stars

OMG DaniMart2005

dude that was.. that was just sick.great song by the way



DaniMart2005DaniMart2005

Rated 5 / 5 stars

O_o Oooooo.....aaahhhhhh!

This would be the perfect theme song for a pissed-off, trench-coat rock'n, gun sling'n A-hole of a character who's out to kill that S.O.B who just raped his hoe in cold blood! PREPAIR TO DIE MUTHA_FUCKA!!!!!


MattBlade responds:

O.o LMAO!!!!!!! thanks 4 ya review man lol, thats a very interesting image u put in my head


CKC2009CKC2009

Rated 5 / 5 stars

Torture Chamber? 5.00 / 5.00 (unchanged)

yh bro

ive been trying to make som dark tracks aint been comin out that way at all

you'd pull'd off a pretty dark song here bro

no dark dark dark

but u no ......like hard..

so con-mutha-fuckin-grats on that

keep at it

and check me out to ..

-¦- CKC -¦-


MattBlade responds:

LOL THanks Bro HAHa, maybe we can pop off sum collabs together, im sure we can get a few dark ones out. Thanks for ya review