Be a Supporter!

Smacked wiv da butt-Fix, Giggs

Download this song! Lights Expand Collapse

Credits & Info

Date
10/01/2009
File Info
Song
4 MB
3 min 28 sec
Score
3.77 / 5.00

Related Content

Licensing Terms

Attribution:
You must give credit to the artist.
Noncommercial:
You may not use this work for commercial purposes unless you make specific arrangements with the artist.
Share Alike:
If you alter, transform, or build upon this image, you may distribute the resulting creation only under a license identical to this one.
Score:
Rated 3.77 / 5 stars
Plays & Downloads:
5,165 Plays | 530 Downloads
Share Links:
Genres:
Hip Hop, Rap, R&B - Hip Hop - Modern
Tags:
None

Author Comments

Track entitled smacked with the butt of the gun. straight off the Woolyhood" mixtape, you know where to get that already.

got my dawg fix dot 'm tearing up the track, now you understand why the feds couldnt keep the villan locked up, my n***a giggs comes and demplishes whats left, this is that 2007 shit.

drop a review.

Reviews


piraguaboypiraguaboy

Rated 5 / 5 stars

Blast ya did it again

Beat simply sick, flow absolutely extraordinary, keep doin what yu doin, much love


People find this review helpful!
BOOMBLAST responds:

Haha, yea boy the work rate is up there right now, bless for the love family.


Shy2AuthentikShy2Authentik

Rated 3.5 / 5 stars

Good

The song is good. Your multi's were pretty good but I would say you should work on your delivery.

Better production would make the song better too.


People find this review helpful!
BOOMBLAST responds:

Thanks for that g, appreciate it.


LoveKaviLoveKavi

Rated 5 / 5 stars

London ALL DAY EVERY DAY

U.K Stand up, Boom productions, Giggs, SN1 mandemic and family, every one in London ?!

Too ard....

Keep it flowing yo, i'ma cop Giggs stuff when it dropsss ?!


People find this review helpful!
BOOMBLAST responds:

Dun kno bruddah, we duz dis trust me, cool.


Y43AY43A

Rated 4.5 / 5 stars

Cool

As a person who lives and breathes NYC, I gotta say, this shit is real right. BTW, just a guess, you from the UK?? (my fault if i was wrong, just wanna know).


People find this review helpful!
BOOMBLAST responds:

Yea fam, thats right straight outta london city g, bless for the love bruddah.


TiburonsuperflyTiburonsuperfly

Rated 5 / 5 stars

Instant Favorite.

Yo bro i'm really feeling this beat. Haha

Just finished hearing it like 10 times.

I got my computer hooked up to 2 huge speakers.

The sound and quality is gold when I blasted this joint.

Great quality work and keep up the good work and pat ya'selves on the back.

Keep ya head up and good lookin'.

-Sharky


People find this review helpful!
BOOMBLAST responds:

Yea thanks for that dawg, glad you was feeling it.