Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Jul 23, 2009 | 12:09 PM EDT
File Info
Song
1.3 MB
1 min 40 sec
Score
4.14 / 5.00

Related Content

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 4.14 / 5 stars
Plays & Downloads:
2,295 Plays | 96 Downloads
Share Links:
Genres:
Voice Acting - Voice Demo
Tags:
None

Author Comments

yo bitches. Drew the mew speaks to me everyday; EVERY DAY!!! convos full of LoLs and noticing typos we make on MSN and making comedy out of it because we are so fucking bored.

so yeah. this is mews song. he deserves it :D i hope it makes you happy!

EVERYTHING IS MY VOCALS!!!

these are basically the liriks... just repeated in a fashion

There's nothing like a little mew!
A Pokémon kitty that's just too cool!
He'll do all kinds of things for you
Like cheer you up with his cool cartoons!

Seig heil!

Eins svein Coffeeright
Joy to your face!

Reviews


rednikaiaGrednikaiaG

Rated 5 / 5 stars

Ein, zwei, drei uh-huh huh, I mean...

Eins, swine, cofferight, Stag-a-Meter------>
So, there's something called a Mew OTHER than Drew?
Hmmmm, who woulda known?
I always thought HE was the epitome of MEW-ness.
I'm not going to look further into what a Mew is in RL.
Although, I feel I should know what the hell it is, due to Tardom's CONSTANT ranting about Pokemon. Oh well, I never said I was the most observant Female in the bunch. Ah, our little Skype Family has taken a bit of a hiatus, eh?
No matter, strange minds think alike. I'm sure we'll all be together again soon enough. Thanks again for filling my ears with beautiful, random musical bits of goodness. You deserve a Crown for your efforts here at Newgrounds, that certain nameless, video upload site AND in in your everyday life. PLUS, you REALLY deserve a lifetime of stinky cheese.
Neither of which I can provide you with. Sorry.
*Beaver Tail Slaps and Pokemon Kitty Fur Clumps*
<3 Gaia <3


Stalagmite responds:

You keep slapping me with that beaver tail. and to be honest, im getting a kick out of it :D "eyerows"
i got WOOD! lol. coz im a beaver, get it. joke...
yeah.
so apart from ruining humour by explaining the joke, I reply by telling you firstly, THANK YOU!
secondly. how dare you! i need cheese to survive.
and yes, mew is awesome.. so awesome infact.. we are expecting =D
yes i think skype family is awesome, but its not something i am up to every night, being as i have so many projects on the go.. :D and YES, learn pokemon. Or i will destroy you again. BY TICKLING! tehehehehe!!!!!!


DarkPaladinHinaDarkPaladinHina

Rated 5 / 5 stars

Holy Crap!

This....Is......AWESOME!!!!!!!!!!!! Very very very goos for someone who used nothing but their own vocals!


People find this review helpful!
Stalagmite responds:

haha thanks man! my favourite bit is the guitar! =D thanks so much man really cheers! =D


Assassin2Assassin2

Rated 5 / 5 stars

Reflects well.

This makes NO sense to me. But it's cool. So yay! Joy to everybody's faces!


People find this review helpful!
Stalagmite responds:

the random is often the most fun. because it is unpredictable. =D just like POSSUM ATTACK!!!!!!!


OnionsXDOnionsXD

Rated 5 / 5 stars

super awesome

it all your vocals??! that crazy!! you are awesome!!!!

whats the
seig heil
eins svein coffeeright mean?

awesome song on my top 5 favs!


Stalagmite responds:

i share a joke about nazis with drewthemew. we dont support it we mock it. so additional ein svein 1 and 2... german again, and coffeeright iswhen you go on MSN and try to write the following "(C)" for copyright symbol.. a cup of coffee appears... so i said "COFFERIGHT!" its a shit joke if you explain it :D thanks man for the favourite! and yes it was hard to compose! :D


georgem124georgem124

Rated 5 / 5 stars

LMAONADE!

im loving your new accapellas. HONESTLY they are awesome in my face.

you are awesome haha!

Georgicus


People find this review helpful!
Stalagmite responds:

LOL! awesome review! you are to kind! =D JOY TO YOUR FACE!
HAIL!