Be a Supporter!

Credits & Info

Date
06/26/2009
File Info
Song
6.9 MB
3 min 2 sec
Score
4.27 / 5.00

Related Content

Heard in 2 Entries!


View all submissions featuring this audio file.

Licensing Terms

Attribution:
You must give credit to the artist.
Noncommercial:
You may not use this work for commercial purposes unless you make specific arrangements with the artist.
Share Alike:
If you alter, transform, or build upon this image, you may distribute the resulting creation only under a license identical to this one.
Score:
Rated 4.27 / 5 stars
Plays & Downloads:
1,818 Plays | 113 Downloads
Share Links:
Genres:
Electronic - Dance
Tags:
None

Author Comments

This is a song that I made that was on the Synthetica EP under the name Astrix. Since then, I have changed artist names, so I decided to change a couple of things in the song and post it here on NG since the EP is not getting anymore sales :(

Production time: 4 days (2 days production, 1 day mastering, 1 day remastering).
DAW: FL Studio.
Quality: 350 Kpbs, yay :)

Don't forget to check out the EP! (http://www.newgrounds.co m/audio/listen/212058). Feel free to purchase it if you like it XD.

Thanks for reading,

Digital Pulse

Reviews


TreysenTreysen

Rated 5 / 5 stars December 8, 2009

Piano = <3

Alright! Piano is epic with Dance! Though I have to say at 1:00, its just all like... "Woot! Party!" I was just going to say it needed some electro synth to make it a little harder, but then there it was! So obviously you know what your doing lol.

Yet another awesome work!!


DigitalPulse responds:

Yeah. The first time around I didn't have the synth, but upon listening to it again, I heard it was missing something.

Thanks for the review,

Digital Pulse


ArkezArkez

Rated 5 / 5 stars July 13, 2009

wtf

synthetica isnt gettin anymore sales wtf?
i bought it by the way and it was epic
oh and i liked this song in it as well ;D


DigitalPulse responds:

Yea, no more sales :(. But it did sell well while is lasted.

Thanks for the review,

Digital Pulse


WingCommandWingCommand

Rated 5 / 5 stars July 10, 2009

Amazing Song!

This is a great song. It's also great knowing that I payed for this song, and now I can get it free. =P Either way, this song still rocks.


DigitalPulse responds:

Yea, sorry about putting it for free XD

Thanks for the review,

Digital Pulse


TweaKBeatzTweaKBeatz

Rated 5 / 5 stars June 30, 2009

I admit...

At the start of the song I thought it was going to blow. But of course it was bomb.


DigitalPulse responds:

Glad you enjoyed it when the beat kicked in!

Thanks for the review,

Digital Pulse


DjKlestoDjKlesto

Rated 5 / 5 stars June 28, 2009

OMG

such a good song

Keep it up

Dj klesto


DigitalPulse responds:

OMG, such a good review XD

Thanks for the review,

Digital Pulse