Be a Supporter!

Credits & Info

Date
06/20/2009
File Info
Song
4.3 MB
3 min 6 sec
Score
4.16 / 5.00

Related Content

Heard in 4 Entries!


View all submissions featuring this audio file.

Licensing Terms

Attribution:
You must give credit to the artist.
Noncommercial:
You may not use this work for commercial purposes unless you make specific arrangements with the artist.
Share Alike:
If you alter, transform, or build upon this image, you may distribute the resulting creation only under a license identical to this one.
Score:
Rated 4.16 / 5 stars
Plays & Downloads:
36,583 Plays | 1,056,968 Downloads
Share Links:
Genres:
Metal, Rock - Heavy Metal
Tags:
None

Author Comments

If you haven't watched The YuYu, then wtf, go here:
http://www.newgrounds.com /portal/view/310851 (remove spaces)

First, there was the YuYu Flash animation with the awesome music. Then came pheel's YuYu 8-Bit covers and one that's rock. And after hearing all of these versions, I felt that another version had to be added...if you've never heard Folk Metal, now's a good time to start =)

Thanks goes to Adam Phillips, Peter "Spider" Stacey from The Pogues, James Walbourne & pheel.

Direct Download:
http://www.nakido.com/1DB 414C3F33D97EBE82C0E7C2772 4ECC64DCD5C2 (remove spaces)

Reviews


LewisandJenkinsLewisandJenkins

Rated 5 / 5 stars

Excellent!

And they raise their wooden pints and they yoik and sing and they fight and dance till the mornin!
Thought I was the only one that listened to em' haha!


People find this review helpful!
rtnario responds:

Yeah, it's hard to find someone who does. After all, they are men, underground, who have never seen the sun. But they REALLY know how to party. Thanks man!


RandomStarRandomStar

Rated 5 / 5 stars

Folk metal!

Awesome, this is totally the kind of song to make metal, and you did it very well, very tasteful music! 5/5 from me!


rtnario responds:

Yep. It sounds great already, but when I imagined it with guitars...yeah...now you know why this remix exists! XD Thanks man!


polorichypolorichy

Rated 5 / 5 stars

Some songs just sounds pro

Some songs just sounds pro
like this one
keep up the
awesome work


People find this review helpful!
rtnario responds:

I do my best! Thanks.


Randomdude111Randomdude111

Rated 5 / 5 stars

I came

Thats all


People find this review helpful!
rtnario responds:

Thanks...and you might wanna clean up

Thats all

XD


lunarAlphalunarAlpha

Rated 5 / 5 stars

impressive!

nice job!


People find this review helpful!
rtnario responds:

Thanks man!