Be a Supporter!

ParagonX9 - Chaoz Airflow

Download this song! Lights Expand Collapse

Credits & Info

File Info
4.8 MB
4 min 14 sec
4.32 / 5.00

Related Content

Heard in 29 Entries!

View all submissions featuring this audio file.

Licensing Terms

You may not use this work for commercial purposes without making specific arrangements with the artist UNLESS your work is a web-based game or animation, in which case you may use this freely.

Rated 4.32 / 5 stars
Plays & Downloads:
477,437 Plays | 457,179 Downloads
Share Links:
Electronic - Drum N Bass

Author Comments

ParagonX9 - Chaoz Airflow (175 bpm)

I thought it was time for a new chaoz song, So here is Chaoz Airflow yay.
My second submission for '09. It has almost the same style as Chaoz fantasy,
so um CF fans should like this one aswell =] (atleast.. i hope XD)
Have fun!! =]



Rated 4.5 / 5 stars

Great music once again but. . .

ok well here goes. . Ive listened to your music for years and years now sometimes theres been nothing on my playlists but your music ive heard it in films ive heard it in games and you just kept getting better and better then a sort of silence period came and no songs a while went by then you came out with 3 awesome songs and im talkng awesome but the 2009 submissions are a bit different i guess ive just listened to your other songs for around 2-3 years so i gotta get used to it but i really hope to hear other amazing songs from you Just keep up the good work and dont change your style too much oh and this is unrelated but your really hot i loved the costume pic u had up ages ago it was like some dressing gown thing with ears lol sorry.

People find this review helpful!


Rated 5 / 5 stars

Thats pretty damn sick

A similar style to CF, similar beat, but still a sick as stand alone song


Rated 5 / 5 stars


all ur music is sweet and awesome keep up the work

People find this review helpful!


Rated 4 / 5 stars



I've been listening to your tracks and they're very home brewed if you will, I like it a lot! It hits right where I live. *points to heart* I was just wondering if it was possible for you to create a track that is a little heavier on the base of things, I think it would be most splendid to be able to incorporate your style, your approach with something heavier at the same time retaining your pace of choice as well as the somewhat whimsical feel to certain sections of your work. :D thats all I wanted to say! Cheers mate!

People find this review helpful!


Rated 4.5 / 5 stars

i love it

i like the style of your music but i think its what holds you back?
i wouldnt really know.try other types of music and see how YOU like it not us lol
still amazing songs you make none the less

People find this review helpful!