Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
May 20, 2009 | 4:52 PM EDT
File Info
Song
7.5 MB
3 min 17 sec
Score
4.18 / 5.00

Related Content

You might also enjoy:

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 4.18 / 5 stars
Plays & Downloads:
1,568 Plays | 108 Downloads
Share Links:
Genres:
Electronic - Trance
Tags:
None

Author Comments

damn

Reviews


DemonMooseDemonMoose

Rated 4.5 / 5 stars

Not really "trancey"

That said, it doesn't make this piece any less fun or otherwise appealing. Excellent work.


UncleSqueezins responds:

Meh. This is my old shit. I don't really care about it.


xXMetaknightXxxXMetaknightXx

Rated 5 / 5 stars

nice music

I love the way the music sounds like, its really the type of music i love that makes my imagination go~ some peoples are gonna say im weird lol, keep on making songs your really good at it ^_^



BlueFuzionBlueFuzion

Rated 5 / 5 stars

Wow

I BLOODY LOVE THIS SONG. IT IS SIMPLY AMAZING!
Realy, it's going on my favourite audio list. And im downloading it. 5/5, 10/10 anyday. Well done, and an amazing job. Definetly your best song.


UncleSqueezins responds:

Cool! I'm glad you like it! :D


topazknighttopazknight

Rated 4.5 / 5 stars

ARRG

Lol why does everyone use that same gated pad?!

Nice song, got me back into checking the AP. Nice tune, now to check out your other songs!

oyea... definently like this one. Great stuff, look forward to future works


People find this review helpful!
UncleSqueezins responds:

lol thanks man!


XeroQXeroQ

Rated 4.5 / 5 stars

the best>?

it's not the best.. but it's still very good nonetheless.

9/10 5/5

- XeroQ


UncleSqueezins responds:

Thanks!