Be a Supporter!

Credits & Info

Date
04/20/2009
File Info
Song
1.6 MB
1 min 46 sec
Score
4.08 / 5.00

Related Content

Heard in 1 Entry!


View all submissions featuring this audio file.

Licensing Terms

Attribution:
You must give credit to the artist.
Noncommercial:
You may not use this work for commercial purposes unless you make specific arrangements with the artist.
Share Alike:
If you alter, transform, or build upon this image, you may distribute the resulting creation only under a license identical to this one.
Score:
Rated 4.08 / 5 stars
Plays & Downloads:
7,806 Plays | 29,500 Downloads
Share Links:
Genres:
Southern Flavor - Country
Tags:
None

Author Comments

The idea behind this song was as simple as it was juvenile...

drum riff: tit - titty - tit - titty
bass riff: boob - boob - booby - booby

After that... the words pretty much wrote themselves. I had a lot of fun google-researching the multitude of different names for breasts... there's hundreds. I've selected a few of my favourites for you.

LYRICS
---------
Some point up, some point down
Some ladies make them swing around
Some are big, some others, small
I tell ya, boys, I love 'em all!

Titties! Talkin' 'bout titties, man...
Titties! Also known as hooters, boobs 'n' cans...

I love all kinds of boobs
Big 'n' perky... little ones too
Damn I love sweet juicy cans
I love 'em even better when they're in my hands!

Titties! Talkin' 'bout titties, dude...
Titties! How I want to see them in the nude...

When you jiggle and shake them knockers
It damn near sends me wild
And cleavage, man, it's a hell of a thang
Like candy for a child!

Titties! Talkin' 'bout titties, man...
Titties! Also known as poached eggs, warheads, milk jugs,
honkers, norks and mammary glands!

(slow)
On the seventh day He rested
On the eighth day He made boobs
If it's true that God made titties
I guess I love him too
(/slow)

Titties! Talkin' 'bout titties, dude...
Titties! How I want to see them in the nude...
Titties! Talkin' 'bout titties, man...
Titties! Whatever you call 'em, I'm a fan!

Reviews


NeoshaftIncNeoshaftInc

Rated 5 / 5 stars

As I promised, I download this song...

I just watched the flash movie made w/ this song. I also just wrote a review for it. I read the four previous reviews before mine. The first one was said that the song was offensive. LOL... I cannot believe that a member of the NG portal writes a review that absentminded like that. HA HA HA HA HA!!! If you watch this site, stuff like this comes w/ the property, whether you like it or not. But anyways, nice song, its hilarious, ture to the point of how most guys feel, and it has gut-busting feel that makes people laugh so hard they vomit. I start thinking of Rodney Carrington or Steven Lynch when I listen to this song. It's awesome, hands down. 5/5 10/10 I downloaded as promised in the flash review, and I will email this song to all my perverted friends. Peace.


TheBardOfBlasphemy responds:

yeah... that sort of confuses me too... there's plenty of weird&offensive crap on NG... but everyone's entitled to their own opinion, i guess!

Glad you liked it... hope your friends do too... thanks for the review!


UltimaDragoon89UltimaDragoon89

Rated 5 / 5 stars

DUDE

I <3 BOOBS!


TheBardOfBlasphemy responds:

hahaha... yeah, gotta love 'em


Json100Json100

Rated 5 / 5 stars

lol perfect!

ty 4 teh pm i would have never saw it without it. i realy enjoyed the song. ill show it to my friend zane and he will probably laugh his dick off. ((hopefully not his tits!) no hes not fat.)


People find this review helpful!
TheBardOfBlasphemy responds:

disclaimer... any penises that fall off during the enjoyment of this audio are solely the responsibility of the owner. No legal correspondence will be entered into.

cheers for the listen!


TrepSideTrepSide

Rated 5 / 5 stars

J'aimes toutes les boules

I asked you for the lyrics on the flash section. Well, I found it.

Well, I'll make a review then... Great song man BOOOOOBS

BOULES BOULES BOULES!


People find this review helpful!
TheBardOfBlasphemy responds:

haha... wow, i just pm'd you too... hooray for the internet!

glad you found it, man, have fun with it!


aSAT0SHiaSAT0SHi

Rated 5 / 5 stars

Aha woohoo!

What a great day to start my morning! I totally feel obligated to peek at boobies today. Thank you for your inspiration!
I loved the bass and drums, they're pretty snazzy.


People find this review helpful!
TheBardOfBlasphemy responds:

peek away... but don't blame me if you get caught!