Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Mar 23, 2009 | 6:46 AM EDT
File Info
Song
4.5 MB
3 min 17 sec
Score
4.20 / 5.00

Related Content

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 4.20 / 5 stars
Plays & Downloads:
1,691 Plays | 75 Downloads
Share Links:
Genres:
Electronic - Trance
Tags:
None

Author Comments

This started out as an old file, but i opened it and expanded to it. I hope you guyz like it. Plz comment and tell me what u feel the song needs, is missing, or what it already has. Thx a lot NG.

Reviews


ImsrykoedImsrykoed

Rated 0.5 / 5 stars

omg so shit.

lmao, You deleted my old review because I said it was annoying, lmao you pissy tramp xD+++++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!IT'S ANNOYING!



G-888G-888

Rated 4.5 / 5 stars

heck this is kinda good

Im to lazy to review but its really good beat wize...
later
:C



St0rmChaserSt0rmChaser

Rated 5 / 5 stars

AMazing

Jesus christ =O

This is very good !!,
Your kick is incredibly good, and your percussion variates a lot !!.
And when it starts to get repetitive, you change the melody or bring in a break !.
This is nearly perfect mate!!, this should receive MUCH MUCH more appreciation,
and i shall help Brand0 with is task to give that to you ^^

This shall receive a 5/5 as often as i can give you.

You have potential ^^



KennyT67KennyT67

Rated 5 / 5 stars

Puts the Worries behind

Man damn good track, great to listen to on a bad day. Very uplifting and really like the sound of main lead. keep up the good work :)!

i really enjoyed the middle and ending fit very very nicely


People find this review helpful!

DjSc00pDjSc00p

Rated 5 / 5 stars

Welcome back ;D

Brando told me about you and im glad he did haha. I liked the middle when you put the buildup part, it was really good. Its like those soothing pieces of trance, and i really like those :D Keep it up and good luck!


People find this review helpful!