Be a Supporter!

*CMBC* An Owl In Your Face

Download this song! Lights Expand Collapse

Credits & Info

Uploaded
Jan 23, 2009 | 7:02 PM EST
File Info
Song
965 KB
42 sec
Score
4.09 / 5.00

Related Content

Heard in 1 Entry!


View all submissions featuring this audio file.

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 4.09 / 5 stars
Plays & Downloads:
2,263 Plays | 117 Downloads
Share Links:
Genres:
Metal, Rock - Heavy Metal
Tags:
None

Author Comments

This is my submission for Cowmeat's breakdown challenge (which is now officially closed, but I don't realy care, as Badman said: " Goddamn you lazy cocksuckers, make it anyways. It benifits all our ears, whether its in the competition or not . haha.")!
It's an extract from a song I made for my band, recorded and mixed all by myself!
Feel free to give advices and ask questions! :)
C ya everybody!

Sam D. Hyde

Reviews


bloodfacexxxbloodfacexxx

Rated 5 / 5 stars

this makes me wanna eat some1

THIS REALLY DOES!FUCKING BAD-FUCKING-ASS

Xxbring the bloodxX


TheRealSam responds:

XThank you kind sirX


humorweasle879humorweasle879

Rated 5 / 5 stars

Perfect as always

as i expected.


TheRealSam responds:

Nice as always
even if that wasn't what i expected
:) thanks a lot!


FairesFaires

Rated 5 / 5 stars

AWESOME man!!!

DAMN dude...ur stuff is grat man :D ...at this time...u get 1000/1000
he he >)


TheRealSam responds:

Thx a lot dood dat's realy kind of ya! :D :D


lobokillerlobokiller

Rated 5 / 5 stars

Awesome for preview

I liked this preview.
I will be waiting for the full song to be up.


TheRealSam responds:

Okay, I'll post it soon, stay tuned! Thanks :)


OsukaOsuka

Rated 5 / 5 stars

a weird name for a song, but great name XD

when is your album coming? when?


TheRealSam responds:

When it's done XD
Seriously, I need to re-record all of my songs (plus some new ones :p)! So it will take quite a while :(
But don't worry, I'll keep you tuned! Thanks for the review, and yeah it's kinda weird name, I was thinking about Bohemian Grove and stuff so... XD