Be a Supporter!

Born Alone Die Alone-SN1

Download this song! Lights Expand Collapse

Credits & Info

Uploaded
Nov 23, 2008 | 1:32 PM EST
File Info
Song
4.9 MB
4 min 17 sec
Score
4.24 / 5.00

Related Content

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 4.24 / 5 stars
Plays & Downloads:
2,293 Plays | 160 Downloads
Share Links:
Genres:
Hip Hop, Rap, R&B - Hip Hop - Modern
Tags:
None

Author Comments

Alright this one comes straight from the mixtape "Rap factory pt 2", before anyone starts chatting shit, the intro is copyrighted by the film "Green Street", made this beat round 2005, and made the track in the same year.

Got my n****rs Gigz, T.Grem and CO (free my n***a, coming home soon, keep your head up bruddah), all the mandem murdered my beat, so i hope you like it, on the chorus we got a recording from a phone call from CO from the pen, so dont complain bout the quality.

Yo dawg drop a review and let me know what you was thinking bout the tune, safe.

Reviews


CookStahCookStah

Rated 5 / 5 stars

BIG

Yo Don YA Doin It BIG Agen Chunes Are Live Famz Nuf Respect For Da Intro!! Sample From Green Street Lol N***a Giggs Onit As Usual Blurd Manz A 'G'. Nosay Boom'z Gettin Nuff Love Fo Dis Chune Doe Respect Famz Kool!


People find this review helpful!
BOOMBLAST responds:

haha sorry i aint seen this one dawg, but trust me the love is felt dawg, bless.


KlazikNadiKlazikNadi

Rated 4.5 / 5 stars

very nice

I like how ya had a clip of Green Street Hooligans in the beginning.


People find this review helpful!
BOOMBLAST responds:

Haha ya fam that was a big boy film still, bless for the love famo, peace.


dx5231dx5231

Rated 5 / 5 stars

wow

Awesome, dude. I loved the beat, and the lyrics are sick. I'm feelin' it...
The part of the phone call was nice, even tough the quality was bad, I think it sounded nice.
Damn, this nice shit goes into my favs. This song should be in the top five, but the fucking haters are always voting down. haha
Downloaded

5/5


People find this review helpful!
BOOMBLAST responds:

Thanks a lot bruddah, i dont even watch the haters, plus if we didnt have no haters it means we aint doing enough work, ya feel me, bless for the love fam. peace.


P-BallaP-Balla

Rated 5 / 5 stars

hahaha

green street hooligans nice intro brahzzy. one of my favourite movies but i still think that frodo cat is a fag haha. ya homeboyz did they thing as usual on this one man, keep doin ya thing. oh and i wanna cop Walk In The Park. is it possible to get it sent to me in Australia or is it only in UK? i dont get on NG much so i'll leave u my email address in a pm for u to reply to.

thanks brutha keep it real!~

-P. Rock


People find this review helpful!
BOOMBLAST responds:

Haha... yea fam man will inbox that to you still, bless for the love. peace


ShadowSportShadowSport

Rated 5 / 5 stars

Respect

nice track

5/5-10/10


People find this review helpful!
BOOMBLAST responds:

Yea fam, appreciate that cuzzy, stay locked in G, bless.