Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Oct 10, 2008 | 10:23 PM EDT
File Info
Loop
282.1 KB
19 sec
Score
4.08 / 5.00

Related Content

Heard in 1 Entry!


View all submissions featuring this audio file.

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 4.08 / 5 stars
Plays & Downloads:
1,155 Plays | 86 Downloads
Share Links:
Genres:
Electronic - Ambient
Tags:
None

Author Comments

Hiya!

Loop nĂºmero tres. This one would suit a dark alley, a bar or something along those lines IMO, but use it wherever you want! I'm making this loops for flash animators :) USE THEM!!! XD

Plz comment, it helps alot ^^

--SephXD--

Reviews


SupremeCommanderSSSupremeCommanderSS

Rated 5 / 5 stars

Lol XD

I see this being in some kind of pause menu or upgrade menu XD... I love it, but something about the main insturment thing... its hurting my years o-o. Even with the volume really low. It doesn't sound bad, not THAT kind of hurting XD. Its just like... its rumbling too fast. ... *stabs fail explanation at pain*
Anyawy, this song passes all of my normal things I look for in songs, so FULL SCORE! YAY~! ^-^

~Enough expository banter. It's time we listen like men. And ladies. And ladies who dress like men. For Commander Sweet Spirit...IT IS REVIEWING TIME!


People find this review helpful!
Sephirot24 responds:

Yeah, I also think it's quite menu-ish. Maybe because the bass is too strong? Like you say, not LOUD, but strong as in the shape of the soundwave being really big.. hmm I don't think I'm making myself very clear either, lol XD

Well, thx for reviewing!
I hope we can see this one put to use someday ;)

--SephXD--


xassxass

Rated 5 / 5 stars

awesome!

dude this is great!


People find this review helpful!
Sephirot24 responds:

Gee thx!
I'm glad you like it, and I hope someone uses this in a flash submission :P

--SephXD--


EXKLIBUREXKLIBUR

Rated 5 / 5 stars

This is really a LOOp!

Great job!.... im dazzled in amazement i have heard it like 20 times in a row and i haven't got tired of it ....
Don't know why but it makes me remember bomberman!
:D:D:D:D;O BYE !


People find this review helpful!
Sephirot24 responds:

I'm glad you liked it that much :)
Loops are supposed to do that so, it seems it works fine XD

--SephXD--


BowserThedestructiveBowserThedestructive

Rated 5 / 5 stars

Nicey loop you got there :D

if i could make flash id so make a Spongebob flash of the lost episode and include this music aww it be so funny :D if only what is in my mind could be done :P
have a listen at my latest orchestrals review if you can :) and a side note it sounds super proffessional Nice mastering :)!


People find this review helpful!
Sephirot24 responds:

Haha, me too. I wish I knew how to use flash well :P
Thx for reviewing Bowser! ^^
I'll check those later!

--SephXD--


DEDEDEJrDEDEDEJr

Rated 5 / 5 stars

Too Good!

This is just perfect. Sounds so professional, it's awesome that you made it yourself!


People find this review helpful!
Sephirot24 responds:

I feel it fits the mood haha.
I'm inclined to bass emphasis (as seen in my first sonic remake).

Thx alot DDD! ^^
I hope someone uses it eventually :P

--SephXD--