Be a Supporter!

Do or Die Blood-Dubs & Gigz

Download this song! Lights Expand Collapse

Credits & Info

Uploaded
Sep 9, 2008 | 5:46 PM EDT
File Info
Song
3.4 MB
3 min 41 sec
Score
4.22 / 5.00

Related Content

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 4.22 / 5 stars
Plays & Downloads:
3,378 Plays | 204 Downloads
Share Links:
Genres:
Hip Hop, Rap, R&B - Hip Hop - Modern
Tags:
None

Author Comments

I been kinda slack, my bad well im dropping these couple tunes from BoomzVile, then we'll get on to the "Ard Bodied" stuff.

Well what can i say got my boy Gigz and Dubs doing their ting on my beat, look out for more shit from these two, coz i did help em make a whole mixtape together, but you'll find out bout that shit later.

so drop a bruddah a review or two, let me know if you feeling this, peace.

Reviews


ImprobabilityImprobability

Rated 5 / 5 stars

Jheez!

This beat is insane! Makes me wanna set fire to myself and run around in a church



NinjorNinjor

Rated 5 / 5 stars

u come ard

keep doin yo ting & keep me posted drop mor trax from ard bodied yeah


People find this review helpful!
BOOMBLAST responds:

Coming hard is all we know how to do, its in the fams DNA, JEEZ! yea fam man will keep you updated still, dont worry will be dropping more sooner than you think, bless.


BeAtBrEaKeR187BeAtBrEaKeR187

Rated 5 / 5 stars

big ting

massive track man, we need to collab on sumat n get gigz on it, cud go hard togetha bruh

-1-


People find this review helpful!
BOOMBLAST responds:

Trust me cuzzy, we'll have to see bout that ting still, bless for the love fam, peace.


Big1-9-7Big1-9-7

Rated 5 / 5 stars

Dubs & Gigz

The lyrics are crazy, the beat is crazy and for one of the rare occasions, i actually like the voice of the singers, they sound serious and not 14 years old kids trying to sound tough. Giving a serious look at this, hope to hear more of you and those boys.

Keep it classy,
-Max


People find this review helpful!
BOOMBLAST responds:

Yea G, its a straight big man ting out here, my bruddahs dont rap what they dont know, i really appreciate it when breddahs prefer my stuff over other people on this ting, coz i cant lie a lot of people on this in my opinion are shit, so bless for that cuzzy.


uuuuuuuu

Rated 4 / 5 stars

jc4real@hotmail.co.uk

whats gud mandem nmes jc got 3 on ere many more tings runnin but yo newgrounds shit i checked ya west wood ting ima essex mandem yo reply init mixtape maybe i can do sumting 4 u' u can do sumting 4 me peace mixtape (G)


People find this review helpful!
BOOMBLAST responds:

we'll see cuzzy... we'll see.