Be a Supporter!

Mike - Autumn (Final)

Download this song! Lights Expand Collapse

Credits & Info

Date
09/04/2008
File Info
Song
2.7 MB
2 min 56 sec
Score
4.36 / 5.00

Related Content

Heard in 1 Entry!


View all submissions featuring this audio file.

Licensing Terms

Attribution:
You must give credit to the artist.
Noncommercial:
You may not use this work for commercial purposes unless you make specific arrangements with the artist.
Share Alike:
If you alter, transform, or build upon this image, you may distribute the resulting creation only under a license identical to this one.
Score:
Rated 4.36 / 5 stars
Plays & Downloads:
4,559 Plays | 582 Downloads
Share Links:
Genres:
Electronic - Trance
Tags:
None

Author Comments

well, im not satisfied with the begining and the solo, but i don't wanna work with this song any more. Got some new and some old projects on hold, and I intend to finish them in this life time (...) Well anyways, here it is. Hope you'll enjoy it :)

And all comments, review (constructiv critics/bad/good) are more then welcome :)

Please, if you do listen to it, at least rate it :O

Cheers

Reviews


brandstc2929brandstc2929

Rated 5 / 5 stars December 7, 2010

O_0

I LOVE YOU MAN



FrequenxyFrequenxy

Rated 5 / 5 stars December 30, 2009

Freaking Awesome!!!

You sir, just became one of my favorite, in not my favorite audio artist on this site! Keep up the awesome work! ^^

P.S. Did you ever finish, "The Failed Experiment"?


People find this review helpful!
Krussi responds:

Sorry for the late respond, didn't realize I had a new review xD
Nope, I never did complete it, started on a remake of it and started on a collab on it with a friend of mine.

I got loads of old and new projects which never gets completed.

Anyhow, thank you so much for the review, the 10 and the support ^^


Darkfire96Darkfire96

Rated 5 / 5 stars August 3, 2009

DAMN

OH $#!% Thats How


Krussi responds:

haha, wut? :D
I assume you like it since you gave it a 10 :P
Thanks for the 10 :P and for the strange review xD


Marlucidity1Marlucidity1

Rated 5 / 5 stars February 10, 2009

ME LIKEY :P

Downloading....


Krussi responds:

I'm glad you liked it ^^ and thx for the DL ^^

Cheers


doomman888doomman888

Rated 5 / 5 stars January 25, 2009

wow

love it


Krussi responds:

Thanks alot :P glad you did ^^