Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Aug 16, 2008 | 7:40 PM EDT
File Info
Song
3.6 MB
3 min 57 sec
Score
3.83 / 5.00

Related Content

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 3.83 / 5 stars
Plays & Downloads:
1,013 Plays | 140 Downloads
Share Links:
Genres:
Hip Hop, Rap, R&B - Hip Hop - Olskool
Tags:
None

Author Comments

At the cuz crib and actually did this in like under 2 hours, thought it sounded...fun lol, enjoy cause i enjoyed making it.

Reviews


Kannon1Kannon1

Rated 5 / 5 stars

HAHAHA

It does sound fun as hell man!!!! Good Shit!!!



DonFrancoDonFranco

Rated 4.5 / 5 stars

haha

this makes me really happy when i listen to it great stuff


Finess101 responds:

Thanks man, glad i could make ya feel good.


LfunkeyALfunkeyA

Rated 4.5 / 5 stars

not bad

good track, just use a different kick drum


People find this review helpful!
Finess101 responds:

LoL funny you said that because i had to download some quick ones because dude hardly had any, thanks for the review though man.