Be a Supporter!

people's Problems Nowdays

Download this song! Lights Expand Collapse

Credits & Info

Uploaded
Aug 16, 2008 | 12:44 AM EDT
File Info
Song
6 MB
4 min 21 sec
Score
3.85 / 5.00

Related Content

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 3.85 / 5 stars
Plays & Downloads:
643 Plays | 77 Downloads
Share Links:
Genres:
Electronic - Drum N Bass
Tags:
None

Author Comments

Ppl like this one besides the drum I have in the back banging kinda hard, otherwise ppl gave it good comments on my myspace

Reviews


AceMantraAceMantra

Rated 3.5 / 5 stars

Not bad

It has its moments but overall, not much variety. The beat is pretty good though. I like the shakers :D


People find this review helpful!

DatnoobDatnoob

Rated 4.5 / 5 stars

Alright

Yeah the beginning may sound a bit meh, but i agree with geliria


People find this review helpful!
thirst81 responds:

Sorry ya'll, Im not good with starting it off nor keeping it on beat really lol. i tell ppl im better at producing it or editing if anything, But I tried at least.


geliriageliria

Rated 4 / 5 stars

nice

did you guys even listen to it? it actually is kind of catchy after the first 20 seconds of it lol... i liked it somewhat



SlyGuyMovesSlyGuyMoves

Rated 0 / 5 stars

o_o

All my shit are belong to this.



DjTrAnSiTDjTrAnSiT

Rated 1 / 5 stars

not that good

hmm sounds a little messed up