Be a Supporter!

Warehouse of Neglect (Metal)

Download this song! Lights Expand Collapse

Credits & Info

Date
05/22/2008
File Info
Song
5.3 MB
5 min 45 sec
Score
3.80 / 5.00

Related Content

Licensing Terms

Attribution:
You must give credit to the artist.
Noncommercial:
You may not use this work for commercial purposes unless you make specific arrangements with the artist.
Share Alike:
If you alter, transform, or build upon this image, you may distribute the resulting creation only under a license identical to this one.
Score:
Rated 3.80 / 5 stars
Plays & Downloads:
11,458 Plays | 303 Downloads
Share Links:
Genres:
Metal, Rock - Heavy Metal
Tags:
None

Author Comments

This one has been on the MySpace for a good few months now. I thought it's about time I uploaded it here and let people hear it on NG. It's thrash/death metal so eat my crusty shit stained underwear if you don't like it, and don't be one of those dicks that reviews it and says it's shit when you don't even listen to this kind of stuff in the first place... I hate those fuckers!

This song is about some shitty warehouses of doooom in Bulgaria where lazy fucking worthless parents send their kids to spend their lives rotting away if they have any kind of defect, like being deaf or half blind or whatever. The most disturbing shit I've ever seen on TV, and a nice change lyrically from writing about zombies/murder/robots etc... Haha

There are a few squeaks and clicks where the vocals were recorded too loud, but I couldn't be fucked fixing them because I am a dick.

I also found another couple of really old tracks (2006 and 2007) on my old laptop that I never uploaded. I'll put them up soon.

P.S, if you don't like this song you'll get AIDS, genital warts, cancer, herpes and rabies.....

P.P.S, this is taking fucking years to upload! RRRRAAAAUUUURRRRR!!!

P.P.P.S, sell me some crack.

Reviews


Hiroshina-SamaHiroshina-Sama

Rated 5 / 5 stars January 25, 2011

owie T^T

its like a spiked combat boot to the face....I LOVE IT!!!!
reminds me of slayer, anthrax, and metal bands of that era...maybe one of metallicas older songs from the..60s..blah whatever IT ROCKS ASS


GoreBastard responds:

Cheers man, those are the bands that have influenced me alot, specially Slayer. I'm glad that shows!


Food123Food123

Rated 5 / 5 stars January 19, 2011

Awesome Metal Song

This is an Awesome Heavy Metal Song. Keep Up the great Work


GoreBastard responds:

Thanks man! More to come soon!


HDGHDG

Rated 5 / 5 stars September 21, 2010

brutal

this is some brutal shit, man! nice blend of old school thrash and death metal


GoreBastard responds:

Thanks dude! I need to check my reviews more often!


bushido1031bushido1031

Rated 4.5 / 5 stars June 2, 2009

brutality equal to a brick in the face

Love the guitar work. Im a hardcore thrash man myself, really like your work. The only criticism I could think of were at a couple of times the vocals seemed a little to forced. Awsome work.


People find this review helpful!
GoreBastard responds:

Thanks man. Yeah I know what you mean about the vocals. I'm not too great at vocals, and sometimes I held the mic too close and recorded it too loud, which is what the clipping sound is everynow and then.
Thanks for the awesome words man!!


RebGateIIRebGateII

Rated 4 / 5 stars March 24, 2009

i can't stop laughing(it's a good kind of laugh)

man.....i dunno how you get into the minds of your influences...but please......more Obituary-like Vox....i love them man.....so much......i wanna die now...*glurg*

Rebbage

\m/


People find this review helpful!
GoreBastard responds:

Satan and doom!!

Thanks for the words man!!