Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Mar 24, 2008 | 12:00 AM EDT
File Info
Song
3.8 MB
2 min 47 sec
Score
4.23 / 5.00

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 4.23 / 5 stars
Plays & Downloads:
1,906 Plays | 96 Downloads
Share Links:
Genres:
Hip Hop, Rap, R&B - Hip Hop - Modern
Tags:
None

Author Comments

Our signature song, only has EJ and Steven in it though, not me lol, but leave stuff.

Reviews


Picopimp123Picopimp123

Rated 4.5 / 5 stars

Damn!

man i can't bealive ya'll not signed to Def Jam right now! this fire right here...not your best but still this burns like the great chicago fire! hey yo, also that the art of Kc sounds like gilbert gottfried... must say i got major props to yea homes and i know you aint take shit from the guy that say your music crap when you could smoke that hoe. real talk from detroit.


jerseyendless responds:

thanks for the support man. check out or new stuff if you haven;t already.

once again thanks.

ejay


theartofkctheartofkc

Rated 0.5 / 5 stars

yo this sucks bad

this song is some shit your friends cant rap at all son u need to get some better skillz check out my songs those sound good this sucks if u can really rap or your friends can rap then they need to make something good instead of this crap please do something better


jerseyendless responds:

yea yea well whatever bro if you don;t like it thats fine. check out or newer stuff if you want man. if we haven't improved since this song then let me know.

i aint; listen to your shit yet but if its not better than ours. and i'll be honest if it isn;t i'm a let you know bro.


02guy0702guy07

Rated 4.5 / 5 stars

keep it up

this is pretty koo..i wanna hear you rap in a track too...i wanna hear more!!


People find this review helpful!
jerseyendless responds:

dont worry 02guy07, more is coming your way, we'll hit you up when we have something new.


gman213456gman213456

Rated 5 / 5 stars

1 ?

i wonder if yall have to practice?anyway this is real nice!!!!!


People find this review helpful!
jerseyendless responds:

thanx dude, we always have practices on our own time and at the studio, which is where we're always expressed. thanx for the review :)


MackityMackity

Rated 5 / 5 stars

;) niice

Keep it up my dudes. Nice work this time around.


People find this review helpful!