Be a Supporter!

Credits & Info

Date
02/17/2008
File Info
Song
4.9 MB
4 min 13 sec
Score
4.23 / 5.00

Related Content

Heard in 1 Entry!


View all submissions featuring this audio file.

Licensing Terms

Attribution:
You must give credit to the artist.
Noncommercial:
You may not use this work for commercial purposes unless you make specific arrangements with the artist.
Share Alike:
If you alter, transform, or build upon this image, you may distribute the resulting creation only under a license identical to this one.
Score:
Rated 4.23 / 5 stars
Plays & Downloads:
10,732 Plays | 368 Downloads
Share Links:
Genres:
Hip Hop, Rap, R&B - Hip Hop - Modern
Tags:
killer
gangsta

Author Comments

KEKEKE (the ballad of Seung-Hui Cho)

[hook]
YOU DONT WANNA FUCK WITH ME ME ME
I HIT YOU UP WITH THE KE KE KE
YOU DONT WANNA FUCK WITH ME ME ME
KE KE KE BITCH KE KE KE

Yo let me tell you bout this slut
Emily, she likes to take it in the butt
Her boyfriend drops her off and guess what
He just so happens to be a gun nut
So i come up to her after she's dropped off
Point the twenty-two and watch that shit pop off
Another guy saw me, he gets shot too
Now i gotta get out here before the cops do
I get back and record some final thoughts
Reload up the Walther and Glock
Bring the amunition and chain and lock
Drop my package off at the mailbox
The cops are busy according to plan
I walk to class with my tools in hand
Lock the door and stock the band
Now let me show you how to sing this jam...
(hook)
I wish it was a sunday but its a monday
Still im bettin its a fun day
Cuz im loadin up my gunay
At school ready for some gunplay
And im not checkin out the monay
Nor lookin around checkin out the honays
Im lookin for those fools that think its funnay
To talk shit about me in some way
Yo you must think im dumb eh?
When youre not even smart enough to run away
I point click and let the gun say
What for the longest time i was gon' say
In the recoil i bathe in bloodspray
The halls rabble rabble like a countray
But before they can see a done day
Ima send em on a trip, one way..cuz
(hook)
So, here we go
It's Seung-Hui Cho
Killin all the trust fund deceitful charlatans
And Yo, now you know
It's Seung-Hui Cho
Spilling the blood of a million dollar kids

Week back i phoned in a bomb threat
You didnt take the warning
But now you see that im the bomb yet...
You still have trouble alarming
So i take out my twenty-two and nine
Rich kids its pay your dues time
In groups of ten they form two lines
I capped them all, ready for new pines
And i dont do time cuz i dont do crime
I do acts of god insurance wont cover
This is for how you fucked my sisters and brothers
This is for how you left me in the gutter
And when the smoke clears it's dead air
Till i hear the shotgun blare
I compose myself with my temple bare
Let shot and drop down stairs
(hook)

Reviews


kazumazkankazumazkan

Rated 3.5 / 5 stars December 22, 2013

pretty good



KwingKwing

Rated 3.5 / 5 stars December 21, 2013

You've got a decent beat but the volume control is way off. Sometimes your voice gets way too quiet. Your lines are decent and I feel like they tell a pretty good narrative. The writing was far from airtight though.

I point click and let the gun say
What for the longest time i was gon' say

Seriously?

Decent but sounds like a rough draft if you ask me.



Vi3tNiNjAbOyVi3tNiNjAbOy

Rated 5 / 5 stars October 3, 2013

Im listening to this in 2013 and it's still fucken hilarious!



virtuamanvirtuaman

Rated 5 / 5 stars August 17, 2010

haha

This is just hilarious, I saw you in that documentary playing columbine. Haha. Man you got some talent on all accounts, musical, sprite work, programming, like you said, where is the money??? :(


People find this review helpful!

williamrockswilliamrocks

Rated 5 / 5 stars June 12, 2010

kekeke

IT IS GOOD!


People find this review helpful!