Be a Supporter!

The Pointlessness of Rap

Download this song! Lights Expand Collapse

Credits & Info

Uploaded
Aug 5, 2004 | 5:15 PM EDT
File Info
Song
1.2 MB
1 min 21 sec
Score
3.17 / 5.00

Related Content

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 3.17 / 5 stars
Plays & Downloads:
1,433 Plays | 425 Downloads
Share Links:
Genres:
Hip Hop, Rap, R&B - Hip Hop - Modern
Tags:
None

Author Comments

Rap sucks... in my opinion, so I did a parody of it! Rappers may like it actually, review!

Reviews


DrakeDrake

Rated 5 / 5 stars

Oh man, great stuff!

Might not be actual rap, but it's real good shit! Excellent instrumental timing and the lack of vocals is, from what I think, extremely appealing. Not only that, but as the title implies, it does show the pointlessness of rap. I thank you for making such a great parody, as I enjoy the song very much.



Fanta5t1cFanta5t1c

Rated 5 / 5 stars

HAHA

eh well, rap aint ma fav i just like eminem n stuff YA KNO!!!!!!! halo 2 sucks!!!!!!!!!! noi matter what u say. because it does 1st 1 is better!!!!!!!!! ii tink dat (sucks cough) rules! go techno =P



ice49047ice49047

Rated 3.5 / 5 stars

ill

its real ill even if u dont like rap its str8. something i could use 4 free-stylin. could have used a lil more bass tho.



RedWolf55RedWolf55

Rated 5 / 5 stars

lol omg

you may not like rap...but this is absolutly amazing im a fan of rap and rock and techno so keep it up.



illumatiksillumatiks

Rated 4.5 / 5 stars

even tho i hate to admit it

its a hot beat lol, n my main genre i do is rap beats...so sad :( but seriously tho if yu were serious bout this beat it would sound even more betta...i think admittin that this is good makes me lose some dignity..:( hot ass beat tho!


Wanion responds:

Haha, its cool man. Its fine you do rap, and congratulations I hope you're successful with it. I just enjoy rock and metal. Everyone has their opinions! But I'm glad you liked it!