Be a Supporter!

Runescape - Theme Song

Download this song! Lights Expand Collapse

Credits & Info

Date
02/15/2008
File Info
Song
3 MB
3 min 18 sec
Score
4.45 / 5.00

Related Content

Heard in 1 Entry!


View all submissions featuring this audio file.

Licensing Terms

Attribution:
You must give credit to the artist.
Noncommercial:
You may not use this work for commercial purposes unless you make specific arrangements with the artist.
Share Alike:
If you alter, transform, or build upon this image, you may distribute the resulting creation only under a license identical to this one.
Score:
Rated 4.45 / 5 stars
Plays & Downloads:
28,587 Plays | 2,142 Downloads
Share Links:
Genres:
Electronic - Video Game
Tags:
None

Author Comments

My version of the RuneScape Theme song. Enjoy! :)

Oh yeah if you wanna talk or play together add my username: Morrowind.

Reviews


KingzantKingzant

Rated 5 / 5 stars

Sweet!

I play Runescape too, and I also think Jagex should have this song for the title.

I love the way it's done! Keep it up!


People find this review helpful!
JakesFable responds:

Haha yeah, Thanks alot for the review ;)


supersilver300supersilver300

Rated 5 / 5 stars

DR WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOO


People find this review helpful!

guthixbox381guthixbox381

Rated 5 / 5 stars

Amazing. This reminds me of my first years of playing Runescape. Of course, I still play it even now, but it wasn't the same when I was first starting out... Trying to put on goblin mail, thinking that 10k was rich, trying to kill the ducks in Lumbridge with my sword. I still love Runescape though, even with all the updates. Ahh, nostalgia. Even with the coming major combat update, I'll never forget my first year in Runescape.

Btw, I hate how they replaced this!


People find this review helpful!

uziman477uziman477

Rated 5 / 5 stars

WOW, man WOW.

Jagex should hire you, or at least use this song, I mean it's so perfectly orchestrated, and sounds way better than a bunch of trumpets and horns they used.


People find this review helpful!
JakesFable responds:

Yeah lol I would love to work for them! Thanks alot for the review ;)


DarthOmixDarthOmix

Rated 5 / 5 stars

TechnoScape

RuneScape technotized, if that's even a word. Awesome dude.


People find this review helpful!