Be a Supporter!

Credits & Info

Date
02/14/2008
File Info
Song
7.4 MB
8 min 4 sec
Score
4.42 / 5.00

Related Content

Heard in 7 Entries!


View all submissions featuring this audio file.

Licensing Terms

Attribution:
You must give credit to the artist.
Noncommercial:
You may not use this work for commercial purposes unless you make specific arrangements with the artist.
Share Alike:
If you alter, transform, or build upon this image, you may distribute the resulting creation only under a license identical to this one.
Score:
Rated 4.42 / 5 stars
Plays & Downloads:
78,937 Plays | 8,378 Downloads
Share Links:
Genres:
Electronic - Video Game
Tags:
None

Author Comments

Get a DJ, bust out the strobe lights and the glow sticks ladies and gentlemen! What we have here is a Sonic Megamix created by me! 4 different sonic songs into 1 megamix! If this turns out to be as good as I think is is now, I'm making a 2nd one! Have fun and enjoy 8 minutes of raving! Comments and reviews are nice too. ^_^v

Reviews


LexozLexoz

Rated 5 / 5 stars July 29, 2008

I gotta say one of the best sonic songs I've heard

I actually heard this first while looking at a flash movie made by I think TheWax and I heard the background music so I HAD to look for it.
Both Save and fave Automatically.

Note:
_____________________________________
____________________________
| | | This song brings back so many of Sonic's GOOD memories. | | |
%u2580%u2580%u2580%u2580%u2580%u2580%
u2580%u2580%u2580%u2580%u2580%u2580%u 2580%u2580%u2580%u2580%u2580%u2580%u2 580%u2580%u2580%u2580%u2580%u2580%u25 80%u2580%u2580%u2580%u2580%u2580%u258 0%u2580%u2580%u2580%u2580%u2580%u2580 %u2580%u2580%u2580%u2580%u2580%u2580%
u2580%u2580%u2580%u2580%u2580%u2580


People find this review helpful!
CrimzonWolf777 responds:

haha wax actually asked me if he could use it and I said go for it! I saw the flash too and it goes so well with the song! ^_^v


Parkerman1700Parkerman1700

Rated 5 / 5 stars July 28, 2008

Ice Cap Zone RULES!

Holy crap, this is amazing.


People find this review helpful!
CrimzonWolf777 responds:

thx! now go listen to the 2nd installment!!! ^_^v


TwilightSerpentTwilightSerpent

Rated 5 / 5 stars July 28, 2008

Definately the best!

This hast to be one of the bets mixes I've ever heard. The only thing missing is Marble Zone.....no I'm just kidding ^^ I think I'lljust go hit that little floppy button and add this awesome megamix to the good ol iPod! *breaks out glowsticks next to bed* Keep up the good work!!


People find this review helpful!
CrimzonWolf777 responds:

One of the best huh? Sweetness!!! btw, go listen to the 2nd installment to the megamix if you havent. Also, I just might make a 3rd installment to the sonic megamix series. I just need 2 more songs then I can start on it. I'm glad you like it! ^_^v

P.S. I may have marble zone in the 3rd one....just not sure yet....I'm debating.


fuzzum111fuzzum111

Rated 5 / 5 stars July 19, 2008

You are awesome!

I love this, this was done with spectacular results, you mixed all of my favorit songs, and mannaged to get a perfect trasition going inbetween all of them


People find this review helpful!
CrimzonWolf777 responds:

hahaha thx glad you like it ^_^v


MajinDMajinD

Rated 5 / 5 stars July 10, 2008

Nice megamix.

Great job. I especially liked the Ice cap part.


People find this review helpful!
CrimzonWolf777 responds:

thx and who doesnt like the ice cap part? that's my favorite part too ^_^v