Be a Supporter!

Credits & Info

Date
11/01/2007
File Info
Song
1 MB
1 min 8 sec
Score
3.73 / 5.00

Licensing Terms

Attribution:
You must give credit to the artist.
Noncommercial:
You may not use this work for commercial purposes unless you make specific arrangements with the artist.
Share Alike:
If you alter, transform, or build upon this image, you may distribute the resulting creation only under a license identical to this one.
Score:
Rated 3.73 / 5 stars
Plays & Downloads:
2,039 Plays | 128 Downloads
Share Links:
Genres:
Hip Hop, Rap, R&B - Hip Hop - Olskool
Tags:
None

Author Comments

EDIT: Moved to Olskool cuz I felt the beat was more olskool...>.>

I used this verse on a track with Broken-Needle, but after the beef between me and him, I decided to get rid of the track, and use this verse for another project. You can also hear this as the last 16 bars in my track 'Hip-Hop Assassination' for the simple fact that I wrote like 100 bars already, and was too lazy to write another 16. So basically, I recycled this verse. Either way, this 16 is still worth the listen. Rate and review. ^.^

Reviews


b-hardb-hard

Rated 3 / 5 stars February 3, 2009

intresting?

sounds like u got a cheap mic


war-spawn responds:

it was $150 :C

I actually got it fixed, cuz it was the settings I was using. I learned more about mastering, so all the latest tracks you hear me rapping on is with the same mic, just different settings.


mseemercurymseemercury

Rated 5 / 5 stars January 18, 2008

i say we

we do a remix called lyrical expertise vs the real lyricist that would be dope but not like we diss eachother on the track more of a lyrical thing ja feel me


People find this review helpful!

Chemixx420Chemixx420

Rated 4.5 / 5 stars January 17, 2008

Mac Lethal?

dude that was bumpin even tho it wuz short, kinda reminded me of Mac Lethal


People find this review helpful!
war-spawn responds:

I never even heard of dude before o.o

Thanks for the love though fam.


AWxLAWxL

Rated 5 / 5 stars December 31, 2007

Good shit

Ay man ya voiCe sounds like Ghost FaCe Killa from Wu-Tang Cuz
that shits real Hip Hop. Good job


People find this review helpful!

jnzfabjnzfab

Rated 3.5 / 5 stars November 20, 2007

You got at it

Beasted it. But your voice gets a little low sometimes. The beat is a tad loud. Flow is on point, lyrics ain't bad at all, an your words are better pronounced then your other songs.

4/5


People find this review helpful!
war-spawn responds:

Told you =D