Create a free account!

The Cycle

View Full Size

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Views
6,396
Score
4.40 / 5.00

Uploaded
Jul 17, 2010 | 12:51 AM EDT
Category
Illustration
File Info
387 x 2000 px
JPG
314.8 kb

Share this submission?


Related Stuff

Licensing Terms

You are free to copy, distribute and transmit this work under the following conditions:

Attribution:
You must give credit to the artist.
Share Alike:
If you alter, transform, or build upon this work, you may distribute the resulting creation only under a license identical to this one.

* Please consider sharing revenue!

Author Comments

this started out as a simple drawing for some photoshop practice, but once i got it into PS i kinda just kept doodling upwards and....well... this madness happened

not the greatest thing iv ever done.... but certainly the tallest

Reviews


zacharia23zacharia23

Rated 5 / 5 stars

wow.... this one is fucktop haha i like it a lot.



kaspersluv76kaspersluv76

Rated 5 / 5 stars

I like it alot

I love all your work. I cant wait to see more



tommysalami666tommysalami666

Rated 5 / 5 stars

Very very nice

I think surreal art is always the way to go in art and my friend u got the surreal art style down Superb work dude!!! heres 10 gold starrs!!



MashbyMashby

Rated 5 / 5 stars

really good,

the tortured images towards the bottom really give a demonic feel to this, wereas as the digital route to 'heaven' looks equally evil but in a a more modern way .. or some crap.. i dunno man its just really cool and i wanna look at it all day instead of going back to work.


TheN0mad responds:

i dunno your guess is as good as mine i suppose lol, and id like to keep drawing all day instead of going back to work


ExotrownExotrown

Rated 5 / 5 stars

hmm...

I am imagining a sequence of events that lead to an uplifting end... however it will not come out of my brain...=(

i like how it drools upwards i do not get to see that much at all! Great job! some time later on if i can get that message out of my brain i will share it with you if you are interested?
9001/10 for having a great imagination!!


TheN0mad responds:

thanks much, and yeah i would love to hear what you have on your mind