Be a Supporter!

Blood Empress_WIP

View Full Size

Credits & Info

Uploaded
Nov 4, 2009 | 5:52 AM EST
Category
Illustration
File Info
1000 x 986 px
JPG
285.3 kb
Tags
blood
vampire
witch
empress

Share this submission?


Related Stuff

Licensing Terms

You may not use this work for any purposes.

Author Comments

Another character that appeared on paper while zoning out. lol The full/pretty/colored drawing probably will not be finished soon, since I'm working on a billion other projects (including the succubus), and I will be testing a different method of coloring on this.

But here's a nice sneak peak...goodness, my sketching is so sloppy. >.< (Mind you, I drew this in a moving car.)

I hope you all like it. Any suggestions for her name?

Reviews


Dawn-BreakerDawn-Breaker

Rated 4 / 5 stars

Oh my

And then there was this time that I thought I was the only one stupid enough to draw while sitting in a vehicle (in my case a bus.)

But it doesn't show on this piece of yours! its awesome ,reminds me of some kind of undead warlock or whatever, nice work :)


Darth-Spanky responds:

Thanks. It was not easy to draw since the person that was driving was...a little insane behind the wheel. lol


ScousaScousa

Rated 5 / 5 stars

holy shit

one of ur best (not to sound like a page stalker O.O) but really this is amazing, some colour would have been good but i can understand if you like colorless sketches, or for some other reason, lol and the name..... well i didnt think of one but i thought of selvinia (sell-vin-e-a) the wife of death, lol. ive seen all ur newgrounds art (srsly, im not a stalker) and they all rly good so make more!


Darth-Spanky responds:

Thank you so very much. I'll add some color when I paint it and such. I'm glad you like my work.

Hmm..and the name isn't bad either.


FamiryFamiry

Rated 3.5 / 5 stars

hmm...

Did you really not read my message? I think you did read it, you just don't want to apologize for being so mean to me. It's okay, you're like all punk or whatever. I get it, you gotta be HARD.

Anyways... The girl's arms are too skinny, I think you should fatten them up.


Darth-Spanky responds:

The arms are not too skinny, you can't even see the whole damn thing. The black part is not the end of her arm, it's just the design of the outfit.

Get the fuck over yourself. If you would've left me alone like I asked, I wouldn't have to be mean. Now kindly piss off.


kirbibohkirbiboh

Rated 4.5 / 5 stars

Nicely Done So Far

I'm digging on the hair and eyes. Kinda looks like Witchblade with the armor and gauntlet gloves.


Darth-Spanky responds:

Thank you. Hmm...a few people have pointed that out.


eegcmnaeseegcmnaes

Rated 5 / 5 stars

Name.... name.... who has a name.....

I'm thinking Odyne.... Greek Goddess of Pain?


Darth-Spanky responds:

Hmmm...nice name, but she's not much of a goddess. lol