Be a Supporter!

School NekoGirl

View Full Size

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Views
7,951
Score
4.43 / 5.00

Uploaded
Jun 26, 2012 | 12:57 PM EDT
Category
Illustration
File Info
1400 x 2100 px
JPG
1.1 mb
Tags
anime
school
girl
neko

Share this submission?


Related Stuff

Licensing Terms

You are free to copy, distribute and transmit this work under the following conditions:

Attribution:
You must give credit to the artist.
Noncommercial:
You may not use this work for commercial purposes.

Author Comments

how about some anime cliche for once. like this .i guess

Reviews


Dante1222Dante1222

Rated 5 / 5 stars

so cute


People find this review helpful!

dx2255dx2255

Rated 5 / 5 stars

she cute *blush*O_O


People find this review helpful!

Aweshade9Aweshade9

Rated 5 / 5 stars

i hate how ur always brings ur self down calling ypur stuff "crappy piece of shits" and saying that is all unoriginal. the character is original as far as i can tell and im looking at the character not the background. if u want to work on the background try lines, shapes, colors, space, and form to direct the eye to the main focal point. (if ur not goin to make an original name and story for her can i do it?


People find this review helpful!
bocodamondo responds:

lol. do as you please ^^

and i think someone who disgrace his work so he allways wants to be better (like me) is better then some cocky prick whos artworks are really shit and yet he think hes awesome.think about this


Gamearnlod100Gamearnlod100

Rated 5 / 5 stars

wow awesome!


People find this review helpful!

FrostDriveFrostDrive

Rated 1.5 / 5 stars

Cliche? Yeah

Either learn how clothes make folds, or opt out on them completely. randomly adding lines does not work.

Also. Can she breath with her mouth closed?


bocodamondo responds:

i just love how you allways only looking for the errors in my crappy piece of shits only to complain about them even if they are very small.
atleast when spazkid write a bad review for me he made it so that i just need practice like how a review work. and you sound like that im the worest scum here wich might be true. but oh well
you got the idea. im allready working on cloths shading btw