Be a Supporter!

Love is all around

Report Abuse View Full Size
Love is all around

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Views
3,029
Score
3.27 / 5.00

Date
02/17/2013
Category
Illustration
File Info
1680 x 1188 px
JPG
589.9 kb
Tags
discord
mlp
fluttercord
fluttrshy

Share this submission?


Related Stuff

More art from this artist:


Sexy Twi She promises Commission - Sunset 30minchallenge -70's aww yeah! Casual Tristana Little Pink Riding Hood Commission - Bros Gumball x Carrie

Licensing Terms

You are free to copy, distribute and transmit this work under the following conditions:

Attribution:
You must give credit to the artist.
Noncommercial:
You may not use this work for commercial purposes unless you make specific arrangements with the artist.
No Derivative Works:
You may not alter, transform, or build upon this work.

Author Comments

Yay! It was fun to make this piece, but I grew quite impatient on the way. It all just took so long. I hope it conveys the feeling how it was meant to be.
At least for me it does. ^^ Kinda belated Hearts and Hooves day pic.
Around 6 or 7 hours, I don't know... Also this is all hand drawn, no vectors.

Reviews


AuroraKidAuroraKid

Rated 4.5 / 5 stars Aug 5, 2013

Fluttershy. She looks so happy. So why do I feel like crap?
She looks so... damn... happy. With him. With Discord.



SiltopSiltop

Rated 0.5 / 5 stars Apr 11, 2013

I don't know what to say


draneas responds:

You're not a Fluttercord fan eh? I figured giving this half a star (almost 7 hours of work) and the "hug me" (30 minute challenge) 5 stars? :3